ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) حرم مطهر رضوی در سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) با برنامه‌های متنوعی میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 04 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب گفت: با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات این میلاد مبارک، برنامه‌های جشن و شادمانی ویژه شب، روز و شام ولادت این امام همام به همت این معاونت با حضور سخنرانان و مداحان برجسته در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.

مراسم جشن شب ولادت کریم اهل بیت(ع)

حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد ادامه داد: مراسم جشن شب ولادت کریم اهل بیت(ع) چهارشنبه 16 فروردین ماه از ساعت 20 با قرائت دعای مجیر با نوای ابراهیم قانع آغاز می‌شود و پس از همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم، زائران و مجاوران از سخنان حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی بهره‌مند خواهند شد و شعرخوانی آئینی و مولودی خوانی پایان بخش این مراسم نورانی خواهد بود.

مراسم جشن ظهر ولادت سبط رسول الله(ص)

وی با بیان اینکه ویژه برنامه جشن ظهر ولادت سبط رسول الله(ص) پنج شنبه 17 فروردین ماه از ساعت 12:20 دقیقه با قرائت زیارت امین الله توسط محمد جعفر نژاد از مادحین اهل بیت(ع) و همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم شروع می‌شود، ادامه داد: زائران و مجاوران در بخش دیگر از این مراسم نورانی، از سخنرانی حجت الاسلام محمد سید آبادی بهره‌ خواهند برد و رضا رحیمی عنبران با شعر خوانی در وصف کرامات حضرت حسن بن علی، نورانیت این محفل نورانی را دوچندان خواهدکرد و در پایان دلدادگان به اهل بیت(ع) از مولودی خوانی محمد عابدیها مستفیض خواهند شد.

مراسم شام ولادت امام حسن مجتبی(ع)

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: مراسم شام ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز روز پنج شنبه 17 فروردین ماه از ساعت 20 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. قرائت دعای افتتاح، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی و شعرخوانی حجت الاسلام سید روح الله موید از مهم‌ترین‌ بخش‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار