کد خبر: ۱۰۹۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 03 April 2023

شهردار آبادان در آئین بهره برداری از فاز نخست ساحل سازی اروندرود این شهر گفت: این پروژه واقع در حاشیه اروندرود که یکی از مطالبات جدی مردم شریف آبادان بود و چندین سال در رکود قرار داشت، در راستای رفاه حال شهروندان عزیز آبادانی با کارجهادی در مدت چهارماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

یاسین کاوه پور در این آیین ضمن تبریک به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، بهار طبیعت، بهار قرآن و با گرامیداشت یاد و خاطره شهداي عزیزی که در اروندرود به شهادت رسیدند، اظهار داشت : فاز نخست پروژه ساحل سازی به طول ۲۲۰ متر است که برای اجرای آن اعتبار اولیه ۱۷۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود و با احتساب تعدیل حدود ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: شمع کوبی و ايجاد دیوار ساحلی، زیرسازی، پیاده رو سازی، جدول گذاری، خاکریزی نباتی، ایجاد زهکش، ایجاد فضای سبز و نهال کاری، نورپردازی، مبلمان شهری، پیست دوچرخه سواری و پارکینگ خودرو از جمله کارهای اجرا شده در این پروژه است.

شهردار آبادان از دسترسی آسان مردم به اروندرود به عنوان یکی از اهداف اصلی و مهم اجرای این پروژه نام برد و گفت: این پروژه سالها بنا به دلایلی متوقف شده بود که احداث آن با همت پرسنل شهرداری از چهار پیش آغاز شد.

کاوه پور اظهار داشت: این پروژه با حمایت امام جمعه محترم، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار جهادی شهرستان و اعضای محترم شورای شهر به سر انجام رسید.

وی افزود: فاز دوم این پروژه تا طول ۵۰۰ متر توسط پیمانکار در حال اجرا می باشد و مرحله بعد از پاسگاه مرزبانی تا سه راه تانک فارم با مشارکت پالایشگاه به طول ۸۰۰ متر در حال اجراست که پیش بینی می شود طی یک سال آینده آماده بهره برداری شود.

شهردار آبادان ابراز امیدواری کرد تا در ادامه کار ساحل سازی اروندرود به منظور خدمات رسانی به شهروندان و استفاده آنان از این فضای ساحلی، تمامی مسئولان به شکل جدی این پروژه را دنبال نموده و به سرانجام برسانند.

کاوه پور در پایان ضمن تشکر از همه مسئولان شهری اظهار داشت : این پروژه عیدی به شهروندان خوب و نجیب آبادان است و با برنامه ریزی های صورت گرفته ان شاءالله با انسجام و تعاملات بین دستگاه ها و سازمان های شهری در سال جدید پروژه های عمرانی و خدماتی قابل توجهی در شهر اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار