رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ماشین‌آلات شرکت نساجی مازندران با حضور وزیر صنعت رفع پلمب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 11 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور عمران اظهار کرد: ماشین‌آلات شرکت که قسمتی از آن حدود 12 سال قبل خریداری و در محل شرکت موجود بوده و بخشی از این دستگاه‌ها نیز که پس از گشایش اعتباری در سال 1390 در محل انبارهای شرکت توسط گمرک پلمب و با خطر مستهلک شدن روبرو شده بود، سرانجام با پیگیری‌های مختلف فردا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رفع پلمب می‌شود.
وی تصریح کرد: شرکت نساجی مازندران دارای خطوط مختلف ریسندگی، بافندگی، دولاتابی، بوبین رنگ کنی و گونی‌بافی است، اما فاقد بخش تکمیلی که ماشین‌آلات رنگرزی، چاپ و تکمیل بوده که با رفع پلمب ماشین‌آلات امکان نصب و راه‌اندازی خطوط رنگرزی، چاپ و تکمیل میسر می‌شود و محصولات خود را با ارزش افزوده چندین برابر به فروش می‌رساند.
محمدپور افزود: سایر واحدهای نساجی استان نیز می‌تواند از این ماشین‌آلات بهره‌مند شده و محصولات خود را برای عملیات تکمیلی به خارج از استان انتقال ندهند.
این مسئول ادامه داد: پس از پیگیری‌های مکرر طی دو سال گذشته از سوی مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری این ماشین‌آلات رفع پلمب و آماده نصب و راه‌اندازی شد که ارزش این ماشین‌آلات بالغ بر 130 میلیارد تومان بوده و با نصب آنها 500 نفر شغل جدید به صورت مستقیم اضافه می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: شرکت پلی استایرن سهند با تولید سالانه 60 هزار تن پلی استایرن انبساطی و با سرمایه‌گذاری 153 میلیارد تومان در شهرستان بابل با حضور  وزیر صنعت افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به اینکه افتتاح این کارخانه برای 150 نفر اشتغال ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: ارزبری این واحد تولیدی 24 میلیون یورو است.
محمدپور با اعلام افتتاح ویدئو کنفرانسی شرکت فولاد بهمن در بشل توسط  رئیس جمهور، افزود: این شرکت که در زمینه تولید ورق‌های رنگی و فرم‌دهی آن فعالیت دارد با سرمایه‌‎گذاری بیش از 30 میلیارد تومانی و همزمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل این شرکت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اعلام اینکه با افتتاح این شرکت 130 فرصت شغلی ایجاد می‌شود، گفت: محصولات شرکت فولاد بهمن علاوه بر بازار داخلی به کشورهای مختلف صادر می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار