شهردار بجنورد عدم همکاری شرکت های خدمات رسان با این نهاد گلایه کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری بجنورد در بازگشایی معابر و جا به جایی تیرهای چراغ برق دچار مکافات شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 11 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،به نقل از قدس، روح الله براتیان مکافات جا به جایی تاسیسات خدماتی از سوی شرکت های خدمات رسان استان مهمترین عامل عقب افتادگی پروژه های عمرانی شهری در بجنورد است. 

وی افزود:هنگامی که شهرداری بجنورد برای انجام بازگشایی و تعریض معابر اقدام می کند با تاسیسات شرکت های خدمات رسان در مسیر اجرای پروژه های برخورد می کند که باید جا به جا شوند و این در حالی است که متاسفانه این شرکت ها همکاری لازم را با شهرداری برای جا به جایی تاسیسات خود اعمال نمی کنند.

وی در ادامه با تصریح بر این مطلب که برای جا به جایی تاسیسات از سوی شرکت های خدمات رسان بسیار مکافات داریم، عنوان کرد: بیشترین مشکل شهرداری بجنورد در جا به جایی این تاسیسات با شرکت برق استان برای جا به جایی تیرهای چراغ برق بوده است که این شرکت برای این جا به جایی ها مطالبه وجه می کند درحالیکه خود این شرکت به شهرداری بجنورد بدهکار است.

وی یادآور شد: در مسیر بازگشایی خیابان 42 متری آیت الله بجنوردی با مشکل جا به جایی تیرهای چراغ برق روبرو شده ایم که این شرکت برای جا به جایی تیرهای چراغ برق اقدامی نمی کند و انجام آسفالت این خیابان هنوز بلاتکیف باقی مانده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار