کد خبر: ۱۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶ 06 March 2015

مسابقات پرش با اسب استان تهران در مجموعه های سوار کاری نزاجا و آریاسب روز جمعه به پایان رسید.

نایب رییس هیات سوار کاری استان تهران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این رقابت ها که سی و سومین رویداد پرش با اسب در استان است 210 سوار کار شرکت داشتند.

مونا هداوند خانی افزود: در اولین روز که در مجموعه سوارکاری نزاجا برگزار شد 69 سوارکار در رده های اسب مبتدی، سوار مبتدی و E و O١ مالکین، D١ بزرگسالان (دوبخشی) رقابت کردند.

وی گفت: دومین روز مسابقات سوارکاری که امروز در مجموعه آراسب برگزار شد در رده های اسب مبتدی، سوار مبتدی و E و O١ مالکین، D بزرگسالان (دوبخشی) پی گیری شد.

نایب رییس هیات سوارکاری استان تهران افزود: در دومین روز مسابقات پرش با اسب تهران نیز 141شرکت کننده در مجموعه سوارکاری آریاسب با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هداوند خانی با اشاره به اینکه20درصد از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات را بانوان سوار کار تشکیل دادند خاطر نشان کرد: هیات سوارکاری استان تهران در نظر دارد تا با مهیا شدن شرایط برگزاری مسابقات برای بانوان، حضور این قشر ورزشکار را در این رشته ورزشی بیشتر کند.

سی و سومین دوره مسابقات سوراکاری استان تهران به مدت دو روز 14 و 15 اسفند ماه در مجموعه سوارکاری نزاجا و آریاسب برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار