مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام؛
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار داشت : نزدیک به سه هزار و ۱۰۰ پرونده برای این عزیزان در استان تشکیل شده است که تا کنون ۲ هزار و ۴۵۰ نفر در خصوص بحث ایثارگری با تشکیل کمیسیون تعیین تکلیف شده اند که در این زمینه استان ایلام یکی از استان های برتر است.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 12 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی بیان داشت : به مناسبت گرامیداشت روز شهدا ۲۲ عنوان برنامه در این استان برگزار می شود.

وی گفت :مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی در این هفته و به طور همزمان در روز ۲۲ اسفند با حضور در جمع تعدادی از خانواده های معزز شهدا حضور پیدا کرده و از این خانواده ها سرکشی خواهند کرد.

اسدی ادامه داد : پیاده روی عمومی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در ۲۶ اسفند ماه با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ایلام برگزار می شود و همچنین با همکاری آموزش و پرروش و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، پویش «سلام شهید» در قالب دل نوشته و مقاله با محوریت جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

وی مطرح کرد : باید تلاش کرد که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه نهادینه شود، وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و اقدامات بسیاری خوبی هم در سطح استان از جمله برگزاری یادواره های شهدا برگزار شده است.

اسدی گفت :در زمینه طرح پاداش پایان خدمت جانبازان که امسال اجرایی شده، برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح کشورپاداش پایان خدمت واریزی شده است که از این میزان ۲۱۰ نفر مربوط به استان ایلام بوده است، همچنین موضوع پاداش خانواده های جانبازان متوفی در دست اقدام بوده و برای ۲۸۷ نفر از جانبازان استان تشکیل پرونده انجام شده است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار