دیدار رئیس جبهه ایستادگی استان با جمعی از بانوان نخبه
گروهی از نخبگان بانوی استان اردبیل در دیدار با حاج حبیب کوهی رئیس جبهه ایستادگی استان ضمن ارایه گزارش از فعالیتهای خود به طرح مشکلات موجود در حوزه های مختلف و ارایه پیشنهادات و راهکارهای حل مشکلات پرداختند.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 11 October 2015

دولتمردان باید نخبگان را محور حکومت خود قرار دهند

گروهی از نخبگان بانوی استان اردبیل در دیدار با حاج حبیب کوهی رئیس جبهه ایستادگی استان ضمن ارایه گزارش از فعالیتهای خود به طرح مشکلات موجود در حوزه های مختلف و ارایه پیشنهادات و راهکارهای حل مشکلات پرداختند.

به گزارش تابناک اردبیل، در ادامه حبیب کوهی رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل به سخنرانی پرداخت. وی در ابتدا ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار دلاور اسلام حاج حسین همدانی به دست تروریستهای داعش بر ادامه راه آن شهید بزرگوار و سایر رزمندگان مدافع حرم تاکید و اضافه کرد: با شهادت این عزیزان صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهری اسلامی ایران بیشتر نمایان می گردد و این اولین و یا آخرین نیز نخواهد بود و تا نابودی کامل تروریستهای تکفیری و داعشی و وهابی ها به مبارزه خود ادامه خواهیم داد. امروز دنیا در برابر رشادتها و سلحشوریهای سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرتعظیم فرود آورده اند. اقتدار و قدرت ایران اسلامی مدیون این عزیزان می باشد و با فرماندهی بی نظیر مقام عظمای ولایت که امید تمام مظلومان و حق طلبان جهان بر ایشان است.

کوهی با بیان اینکه اقتدار و قدرت علمی، نظامی و سیاسی ایران اسلامی الگویی است برای تمام ملت های آزادی خواه جهان که بدانند صبح ظفر نزدیک است در ادامه بر نقش و جایگاه نخبگان اشاره و اظهار کرد: اگر دولتمردان ما از نخبگان در توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و.... استفاده نکند پیشرفتی حاصل نخواهد شد، این نخبگان هستند که باید نسبت به امور حساس باشند و در همه زمینه ها ورود کنند مسئولان باید بیدار بوده و نخبگان را جذب نمایند.

رئیس جبهه ایستادگی استان اردبیل در خصوص نخبگان فکری و فرهنگی و اینکه در قبال نظام مقدس جمهری اسلامی چه رسالتی دارند گفت: بنا به نظر استاد یثربی متاسفانه فعالیت مناسبی شاهد نیستیم و رفتارها در سطح پایینی است هنوز درباره تعهد و تخصص نظریه پردازی های ما ناقص است. باید بدانیم تعهد شرط عام است و تعهد شرط خاص، شرط عام نمی تواند مبنای تصدی شغلی و پستی باشد برای بدست گرفتن یک مسئولیت چند شرط عمومی لازم است که عبارت است از عاقل بودن ، بالغ بودن و تدین ،که تدین مثل عقل و بلوغ از شرط های عام می باشد. مگر به هر عاقل می توانیم بگوییم بیا خلبان شو و یا به هر متدینی می توانیم بگوییم بیا جراحی قلب انجام دهید این ها شرط عام است شرط خاص نیز لازم است نخبگان ما در زمینه فرهنگی عمومی باید روشنگری کنند تا جامعه از ناآگاهی دچار آسیب نشود. مقام معظم رهبری همیشه برروی مسایل فرهنگی تاکید دارند و علت آن هم آسیب ندیدن جامعه است باید مسئولان با شناسایی نخبگان نسل جدید با حل نیازهای آنها از قبیل شغل که دچار مشکل هستند کمک کنند تا بتوانند با آرامش فکری راحت به امورات خود بپردازند.

به گزارش تابناک اردبیل وی ضمن اعلام آمادگی در جهت حل بعضی از مشکلات موجود برای نخبگان مخصوصاٌ بانوان اظهار کرد: مجموعه ما تنها فعایت سیاسی و یا انتخاباتی انجام نمی هد با توجه به دسترسی آسان به مسئولان رده بالای کشور و استان و همچنین داشتن رسانه و تریبون و با همیاری و همکاری و با وحدت و همدلی در جهت رفع موانع موجود در سرراه نخبگان استان قدم برمیداریم.

کوهی در آخر خطاب به بانوان نخبه گفت: شما ها بعنوان نخبه درجهت اصلاح جامعه قدم بردارید نخبگان باید بدون توجه به مادیات دنیا به رسالت و هدف خود بپردازند و دین خود را به مردم خود ادا نمایند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار