رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس‌جمهور از اعلام برنامه‌های سفر هیئت دولت به ریاست رئیس‌جمهور به استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 11 October 2015


به گزار ش تابناک مازندران، طاهره قیومی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران، اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت از فردا صبح در قالب بیست‌ودومین سفر استانی به مازندران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه همه برنامه سخنرانی‌های رئیس‌جمهور به‌صورت مستقیم از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، افزود: هیچ هیئتی از تهران برای پوشش رسانه‌ای سفر رئیس‌جمهور و اعضای دولت به مازندران اعزام نمی‌شود و بار پوشش رسانه‌ای اخبار سفر دولت به عهده خبرنگاران استانی است.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور بامداد دوشنبه 20 مهرماه از طریق فرودگاه دشت‌ناز ساری وارد این استان شده و 9:30 در استادیوم شهید متقی ساری در اجتماع مردم مازندران به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

قیومی افزود: موضوعات و دغدغه‌های استان در سفر دولت به مازندران مطرح می‌شود و رئیس‌جمهور در این سفر مصوبات خوبی را برای توسعه استان وضع خواهد کرد.

وی دیدار با علماء، ایثارگران و برگزیدگان، شرکت در نشست توسعه سرمایه‌گذاری و شورای اداری استان مازندران و نشست خبری با خبرنگاران را از برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور در مازندران عنوان کرد و گفت: 4 خبرنگار از رسانه‌های مکتوب و مجازی و یک خبرنگار از شبکه استانی طبرستان در نشست خبری رئیس‌جمهور از وی سوالاتی می‌پرسند.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه جمعی از وزرای دولت نیز در این سفر یک‌روزه به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند، اظهار داشت: وزیر راه در شهرستان بابل، وزیر نیرو در شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه، وزیر کشور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در ساری، وزیر بهداشت در آمل و وزیر آموزش و پرورش در قائمشهر، سیمرغ و جویبار در جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها شرکت می‌کنند.

وی افزود: همچنین وزیر اطلاعات در شهرستان‌های عباس‌آباد و تنکابن، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکار، دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقلیت‌ها در شهرستان رامسر حضور می‌یابند.

قیومی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ساری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در شهرستان‌های نوشهر و چالوس، معاون امور زنان رئیس‌جمهور به‌همراه همسر رئیس‌جمهور در شهرستان میاندرود، معاون توسعه روستایی نهاد ریاست‌جمهوری در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، رئیس سازمان محیط‌زیست در شهرستان ساری حضور پیدا می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس‌جمهور در خاتمه از افتتاح سامانه صامد ارتباط مستقیم مردم با رئیس‌جمهور در ساعت 11صبح امروز با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: تعدادی از وزرا و معاونان رئیس‌جمهور، عصر امروز وارد استان می‌شوند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار