معاون مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر کلیه راه‌ها باز و تردد به صورت عادی و روان در حال انجام است اما اگر شرایط تغییر کند و شاهد کولاک باشیم، قطعا اقدامات لازم انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷ 25 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، سیدمحمد سیاسی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به آخرین وضعیت راه‌ها که توسط تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویر، همکاران مستقر در طول راه‌ها و همچنین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی و سامانه‌های حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای به دست آمده، در حال حاضر در تمام مبادی ورودی به جز محور شمالی مشهد به قوچان شاهد بارش برف هستیم.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون در محورهای مشهد سرخس، مشهد فریمان، مشهد تربت‌ حیدریه، مشهد کلات و مشهد نیشابور بارش برف گزارش شده و بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان این سامانه تا آخر امروز در خراسان رضوی حاکم است.

معاون مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به گرم شدن زمین و اینکه بارش‌ها از نیمه ظهر رو به کاهش است و از شدت آن کاسته می‌شود، نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در ادامه شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

سیاسی عنوان کرد: با توجه به شرایط، گشت‌های راهداری در تمام محورها حضور دارند و اگر وضعیت تغییر کند، راهداران با آمادگی کامل در حفظ و نگهداری راه‌ها و بهبود ترددها تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: ضروری است که مسافران قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند تا از آخرین وضعیت محورها مطلع شوند. همچنین لازم است تجهیزات ایمنی زمستانی شامل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه خود داشته باشند و توصیه‌های پلیس راه و راهداران مستقر در طول مسیر را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار