سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وقوع چند حادثه در روزهای اخیر و فوت یک نفر بر اثر سقوط خودرو در یک کانال آب در شرق اصفهان، نهادهای مربوطه باید اقدام به نصب حِفاظ‌ مقاوم در اطراف این کانال‌ها کنند.
کد خبر: ۱۰۹۳۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 22 February 2023

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در روزهای اخیر چند حادثه سقوط خودرو در کانال‌های اطراف اصفهان که پس از رهاسازی آب در زاینده‌رود پُرآب شده‌اند، رُخ داد که در یکی از آنها یک جوان ۲۴ ساله جان باخت.

وی با بیان‌اینکه در روزهای خالی بودن کانال‌ها نیز حوادث سقوط خودرو اتفاق می‌افتد، تاکید کرد: لازم است نهادهای متولی نسبت به نصب حفاظ مقاوم و تابلوهای هشداردهنده در اطراف کانال‌ها اقدام کنند تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاق های تلخی نباشیم.

کاوه آهنگران تصریح کرد: برخی از کانال‌های آب در اطراف اصفهان، در مسیر تردد شهروندان یا در اطراف مناطق مسکونی شهری یا روستایی قرار دارند و لازم است ایمنی اطراف آنها، تامین یا مسیر تردد خودروها مسدود شود.

وی با اشاره به اینکه دیشب نیز بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو در یک کانال در محدوده اصفهانک، جان یک زن و شوهر به خطر افتاد اما نجات یافتند، گفت: اگر قرار باشد هزینه‌ای برای ایمن سازی اطراف کانال‌ها صرف شود، این کار باید قبل از به خطر افتادن جان افراد صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه حفاظ نصب شده باید آنقدر مقاوم باشد که مانع از سقوط خودرو به داخل کانال شود، از مردم خواست هنگام تردد در اطراف کانال های آب، سرعت مطمئن و نکات ایمنی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :