دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فرا رسیدن سوم شعبان المعظم فرخنده میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار یادآور حماسه آفرینی ها و مجاهدت های پرافتخار پاسداران انقلاب است که با تاسی به سیره سیدالشهدا(ع) انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۹۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ 22 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار داوود غیاثی‌راد در آیین تجلیل از فعالین حوزه ایثار و شهادت استان مرکزی افزود:سپاه پاسداران در طول بیش از ۴ دهه از انقلاب در همه عرصه های نیاز انقلاب و مردم و دفاع و پاسداری از انقلاب خوش درخشیده است.
وی با اشاره به سالگرد شهادت شیخ فضل الله محلاتی اظهار داشت: شهید آیت الله محلاتی یک شهید بین المللی در نهضت امام خمینی(ره) هستند و اولین بار صدای انقلاب اسلامی را از رادیو اعلام کرد و این شهید از چهره های درخشان و حماسه ساز انقلاب و افتخار استان مرکزی است.
دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: فعالیت های حوزه ایثار و شهادت در استان مرکزی هم برای خانواده معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان و هم در عرصه های جهاد تبیین و معرفی نقش استان در دفاع مقدس بسیار قابل تقدیر است و بنده به عنوان نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح گزارشات را اعلام کردم و فعالین در این حوزه شایسته تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
وی تأکید کرد: تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و فعالین حوزه ایثار و شهادت یک راهبرد فرهنگی و گامی بلند در راستای ترویج و تقویت این فرهنگ نجات بخش است.
سردار غیاثی راد افزود: فعالیت های بسیاری به برکت کنگره شهدای استان مرکزی انجام‌ شده و ستاد کل نیروهای مسلح از فعالیت های اثرگذار فرمانده سپاه روح الله تقدیر ویژه کرده است.
وی ادامه داد: همچنین در طی یک سال گذشته فعالیت های استاندار مردمی و جهادی استان مرکزی بسیار اثرگذار است و تلاش های ماندگاری انجام داده اند و ستاد کل نیروهای مسلح از ایشان نیز تقدیر ویژه داشتند.
دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: روحیه جهادی استاندار مرکزی و توجه ویژه ایشان به امر ایثار و شهادت بسیار ستودنی و قابل تقدیر است و ایشان از مدیران جهادی نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند و سرمایه ارزشمندی هستند.
وی با اشاره به مجاهدت های جانباز علی جلالی فراهانی گفت: این جانباز ۷۰ درصد شیمیایی هم از افتخارات استان مرکزی هستند که ایشان شهید زنده محسوب می شوند و اولین جانباز مورد پذیرش دستگاه های بین المللی هستند و مورد تجلیل ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفتند.
دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: فعالیت های مهم و اثرگذار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در حوزه های مختلف نیز باعث شد ستاد کل نیروهای مسلح از سرهنگ غلامرضا کریمی تجلیل ویژه داشته باشد.
سردار غیاثی راد افزود: تجلیل از خلبان شهید اسدالله بربری از دیگر تجلیل های ستاد کل نیروهای مسلح است که از خانواده معظم این شهید نیز تجلیل می شود.
وی ادامه داد: حجت الاسلام حسنی که وابسته به چند شهید بزرگوار استان مرکزی هستند خود از عناصر علمی و فرهنگی فعال در حوزه جهاد تبیین و کارهای آموزشی و تربیتی هستند و فعالیت هاي بسیاری در حوزه فعالیت هاي غدیر انجام دادند که ایشان نیز مورد تجلیل بنیاد بین المللي غدیر قرار گرفتند.
دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: هدف از این برنامه تقدیر از فعالین فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین فعالیت های اثرگذار بود و این کار موجب می شود الگوهای موفق به جامعه بهتر معرفی شوند و اینگونه برنامه ها نیز ادامه خواهد داشت چراکه تبلیغ فعالیت های اثرگذار فرهنگی یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار