رئیس سازمان سیما و منظر کرمانشاه:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمانشاه از برپایی ۴ سفره هفت سین در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: سازه های تبلیغاتی فرسوده از سطح شهر جمع آوری می شوند.
کد خبر: ۱۰۹۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 22 February 2023
کامجو غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سازه های تبلیغاتی فرسوده ای در سطح استان شناسایی شده که جمع آوری آن ها بعد از تعطیلات عید سال آینده انجام می شود، طراحی هایی جدیدی هم برای ساخت این سازه ها در سال آینده با موضوعاتی همچون استقبال از بهار در دست طراحی است، بیشتر سازه های تبلیغاتی ویژه ایام عید تصاویر مکان های گردشگری و اماکن باستانی استان است. 
 
وی افزود: مجوزهای مربوط به سازه های تبلیغاتی توسط کانون های تبلیغاتی صادر می شود، ما امکان اجاره دادن سازه های تبلیغاتی را نداریم و امکان اجاره آن ها اختیار کانون های تبلیغاتی است که در مزایده و مناقصه شرکت و برنده می شوند. 
 
وی عنوان کرد:کمیته ای با نام کمیته محتوایی تبلیغاتی تشکیل شد که سازه ها پیش از نصب ابتدا باید داخل کمیته تصویب شوند. 
 
وی در خصوص تعداد سازه های تبلیغاتی خاطر نشان ساخت: استان کرمانشاه دارای حدود ۳۲۰ سازه تبلیغاتی شامل بیلبورد ها، پنل ها، استرا بورد هاو ۳۴ سازه تبلیغاتی در  پیشانی پل های عابر پیاده است. 
 
غلامی در خصوص برپایی سفره های هفت سین و برنامه های ایام نوروز تاکید کرد: زیباسازی شهر، ارائه سفره هفت سین، رنگ آمیزی دیواری و گل کاری  از جمله برنامه های ویژه ایام عید نوروز است، ۴ سفره هفت سین برای سال ۱۴۰۲ در نظر گرفتیم و سفره هفت سین های سنوات گذشته را هم تعمیر و مجددا استفاده خواهیم کرد، به سبب داشتن جای پارک و سهولت بازدید کنندگان‌ سفره هفت سین اصلی را در میدان امام حسین برپا خواهیم کرد. 
 
وی گفت: سفره هفت سین دیگر را برای پارک شاهد در نظر گرفتیم و در محل های دیگر از جمله پارک برکه بزرگراه امام خمینی، بزرگراه شهید سلیمانی و پارک شبدیز سفره هفت سین برپا می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار