مدیر کل بهزیستی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سازمان بهــزیستی در نظر دارد لیست افراد دارای معلولیت آماده به کار را به همه‌ی سازمان‌ها، ادارات دولتی و شرکت‌ها ارائه دهد تا جذب ٱن ها در زمینه‌هایی که می‌توانند مشغول به کار شوند، در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 19 February 2023

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی چند روز گذشته پس از اطلاعیه سازمان بهزیستی مبنی بر تهیه لیست معلولین، معاونت ها به دفاتر خود لیستی اعلام کردند و کارشناسان هر دفتر با کمک مرکز مثبت زندگی و سایر مراکزی که در این زمینه فعالند، لیست را به ستاد مرکزی ارسال نمودند.
 
وی با بیان اینکه متولی این امر معاونت مشارکت ها می باشد افزود: با تمامی افراد ذیر ربط در شهرستان های دیگر هم برای این طرح هماهنگی لازم انجام شد.
 
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه خاطر نشان ساخت: هر اداره یا سازمانی که اقدام به جذب نیرو می نماید می تواند معلولین سازمان بهزیستی را به کارگیری کند و اولویت استخدام با معلولین سازمان بهزیستی است اگر چه در حال حاضر امکان به کارگیری سریع معلولین در ادارات وجود ندارد اما قرار شده از این پس اولویت در سازمان ها جهت جذب نیروی کار با معلولین بهزیستی باشد.
 
 وی ادامه داد: معلولیت مدد جویان بهزیستی محدودیتی برای احراز شغلی ایجاد نکرده ما وضعیت معلولیت مددجویان را به آن سازمان اعلام و در نهایت با توجه به شرایط احراز پست ها اولویت را در استخدام به مددجویان بهزیستی قرار می دهند، حقوق آن ها هم برابر با سایر استخدام شدگان است.
 
وی گفت: پیش از این موضوع هم ۳ درصد از تمامی آزمون های استخدامی فراگیر مربوط به مددجویان سازمان بهزیستی بود اما اکنون ادارات و سازمان ها هنگام اعلام نیاز سهمیه را از قبل مشخص می کنند با اجرای این طرح هماهنگی بهتری در اعلام نیازسازمان ها و وضعیت مددجویان اتفاق می افتد
و آن ۳ درصد قطعا استفاده می شود.
 
شهبازی تاکید کرد: علاوه براین طرح در قالب این سامانه مددکاران و مؤسساتی داریم که اختصاصا در زمینه کاریابی کار میکنند و اطلاعات کاملی از نیاز سنجی ،علاقمندی ،استعداد و .. وضعیت معلولین و شرایط خانوادگی آن ها ارائه می دهند که تمام این اطلاعات را ساماندهی کرده تا زمانی که یک کارفرما مایل باشد جذب نیرو کند و از مددجویان بهزیستی دعوت کنند.
 
وی تشریح کرد: سامانه ثبت نام افراد جویای کار سازمان بهزیستی به آدرس ذیل راه‌اندازی گردیده و هم‌اکنون در دسترس جهت ثبت نام می‌باشد و ادارات بنابر شرایط احراز هر پست می توانند از آن استفاده کنند، سامانه www.jobwo.ir همیشه دایر و فعال است و ادارات می توانند در هر لحظه جهت جذب نیرو به این سامانه مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار