فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: پرونده شخصی که برای افزایش سطح بازی بدون اطلاع به صورت اینترنتی از حساب مادر خود 250میلیون ریال برداشت کرده بود کشف و فرد خاطی دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 19 February 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نوروز شریعتی  اظهار داشت : در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به پلیس فتا مبنی بر اینکه طی چندین مرحله مبلغ 250 میلیون ریال از حساب وی برداشت شده، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت : با بررسی‌های اولیه واقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان آبدانان مشخص شد عامل برداشت غیرمجاز از حساب شاکی فرزند وی بوده که به صورت پنهانی اقدام به فعال سازی رمز دوم حساب و خالی کردن حساب مادر خود کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار و پس از مواجهه شدن با مدارک و مستندات و ادله دیجیتال انکار ناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود و انگیزه خود را افزایش سطح بازی آنلاین اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی دارای چالش‌ها و جذابیت‌های بسیاری بوده و بخش لاینفکی از زندگی ما را تشکیل داده است، به شهروندان توصیه کرد: کودکان و نوجوانان هنگام رویارویی با این فضا چنانچه مدیریت نشوند دچار آسیب‌های اجتماعی شده و در دام مجرمان سایبری گرفتار خواهند شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار