با دستور تولیت آستان قدس رضوی، تجلیل از ۱۲۷ خانواده مشهدی که سرپرستی کودکان معلول و نیازمند درمان را بر عهده گرفته‌اند، در دستور کار خادمان حضرت رضا(ع) قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ 14 February 2023

به گزارش تابناک رضوی، هادی غلامی، مدیر امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در این خصوص گفت: پس از استعلام از اداره کل بهزیستی استان متوجه شدیم ۱۲۷ خانواده در مجاورت حضرت رضا(ع) هستند که سرپرستی چنین کودکانی را بر عهده گرفته‌اند و در میان آنها، سه خانواده داریم که دو فرزند معلول را به سرپرستی گرفته‌اند.

وی افزود: نکته عجیب اینکه بر خلاف تصور اولیه، این‌طور نیست که همگی این خانواده‌ها نابارور باشند و به این دلیل بخواهند فرزندی را به سرپرستی بگیرند بلکه بسیاری‌شان فرزند یا فرزندانی در خانه دارند اما باز هم چنین انتخابی داشته‌اند.

غلامی خاطر نشان کرد: اینگونه هم نیست که همه این خانواده‌ها جزو اقشار ثروتمند مشهد بوده و امکانات مالی خوبی داشته باشند، حتی یکی از آنها ساکن شهرک طرق است و مرد خانواده هم کارگر یک کارگاه لبنیات است اما کرامت ذاتی این عزیزان باعث شده با توکل به خدا، مهربانی پیشه کنند و سرپرست کودکان معلول و نیازمند درمان شوند.

به پاس این بزرگواری و با دستور تولیت آستان قدس رضوی برای تجلیل و تکریم این خانواده‌ها، خدام بارگاه منور رضوی میهمان خانه‌هایشان می‌شوند و هدایای متبرک را تقدیمشان می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار