مدیر موزه بزرگ منطقه‌ای خراسان از برگزاری نشست‌های خراسان‌شناسی در این موزه با حضور کارشناسان، اساتید، مدیران متخصص و افراد صاحب نظر در این موزه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 10 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، رجبعلی لباف خانیکی اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت فاز دوم بهره برداری موزه، مقرر شد نشست‌های خراسان شناسی با موضوعات مختلف پیرامون خراسان بزرگ با حضور اساتید برجسته، صاحبنظران و محققان حوزه خراسان شناسی در محل این موزه برگزار شود.

مدیر موزه بزرگ منطقه‌ای خراسان تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در نشست اول که مقارن با روز بیست و دوم مهرماه امسال نشستی علمی با عنوان «خراسان‌» برگزار خواهد شد و سخنرانان این نشست در مورد جغرافیای تاریخی خراسان؛ باستان شناسی خراسان و تاریخ خراسان مباحث خود را ارائه خواهند کرد.

به گفته مدیر موزه بزرگ منطقه‌ای خراسان، این موزه در راستای اهداف پژوهشی و علمی خود و با هدف تبدیل شدن به کانون فعالیت‌ها و مبادلات علمی حوزه خراسان و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش دارد از این به بعد نشست‌های خود را پیرامون موضوعات مختلف حوزه خراسان شناسی همچون فرهنگ عامه، باستان شناسی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر خراسان، هنر و ادبیات در قالب سخنرانی‌های علمی برگزار کند.

لباف خانیکی خاطرنشان کرد: امیدواریم با استقبال محققان، اساتید و دانشجویان و افراد مختلف این حرکت به صورت دائمی در برنامه‌های آتی موزه قرار گرفته و تداوم یابد و در آینده نیز پژوهش‌های مذکور در قالب فصلنامۀ پژوهشی در اختیار دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و علاقه مندان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار