فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان:
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شناسایی عامل ایجاد مزاحمت برای شهروند آبدانانی در شبکه های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 01 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نوروز شریعتی فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان بیان داشت: یکی از شهروندان با در دست‌داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا آبدانان مراجعه و اظهار داشت شخصی ناشناس در برنامه تلگرام برای وی و اعضای خانواده اش ایجاد مزاحمت کرده است که با توجه به حساسیت موضوع پرونده‌ای تشکیل و پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان سایبری پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا باتوجه‌ به اظهارات شاکی و مستندات جمع آوری شده، و با انجام اقدامات فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی و پس از تسهیل ادله دیجیتال متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به پلیس فتا احضار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: متهم که فرزند خود شاکی بود ابتدا منکر هرگونه عمل مجرمانه شد و با فرافکنی سعی در اغفال کارشناسان را داشت که پس از مواجهه شدن با ادله و مستندات پلیس فتا به بزه ارتکابی معترف و هدف خود را از این کار بروز اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد بیان کرد: مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی جزء مصادیق مجرمانه می‌باشد و با مجرمان در این‌گونه جرائم برابر قانون برخورد می‌شود.

سرهنگ شریعتی گفت: از شهروندان می خواهیم در شبکه‌های مجازی ضمن رعایت اخلاق، آداب اجتماعی و حقوق شهروندی نسبت به حفظ حریم شهروندی دیگران اهتمام ویژه داشته باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار