موج جدید حمله علیه احمدی‌نژادی‌ها در مشهد کلید خورد
سخنان تند صادق خرازی در نشست اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان کشور که رادیکالیزم موجود در اندیشه احمدی نژادیزم را بزرگ‌ترین تهدید برای ثبات، امنیت و ادامه حیات جمهوری اسلامی خواند را می‌توان موج جدید از هجمه علیه ‌احمدی نژادی‌ها در شهری دانست که پایگاه پایداری در کشور است.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 10 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، صادق خرازی افزود: تردید نباید داشت کسانی که شعارهای آسمان کوب می دادند، کسانی که معتقد بودند دستهای پاک دارند، امروز شاهد آلوده ترین و ناپاک ترین دستانی بودیم که در دولت و حاکمیت و بیت المال تصرف کردند.
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: ما به عنوان اصلاح طلبی برای رقابت با اصولگرایان آمده ایم ام هشدار می دهیم خطر عمده در وجود جریان انحرافی احمدی نژادیسم در ایران است، جریانی است که به گوهر دین به عنوان شریعت نمی نگرند، جریانی است که با احکام شریعت نگاه طریقتی دارند و ایمان و امن مردم را به مخاطره انداخته است.
وی افزود : اگر انحراف دوره احمدی نژاد در دولت اصلاحات راه داده شده بود، دولت را به استعفا می کشاندند، کفن پوشان دلواپسی که سود کردند، چه پاسخی دارند؟
وی یادآور شد : ای کاش جریانی پاسخگو و جریانی مبتنی بر عقل در کشور می آمد و می گفت که اشتباه کردیم، ما به عنوان اصلاح طلبی دریغ نداریم بگوییم در دورانی که مسؤولیت داشتیم اشتباه کردیم و پذیرفتن بعضی از اشتباهتمان، سخن گفتن با مردم و تبیین مواضع جدیدمان بوده است به همین دلیل، ندا با این عظمت در سطح ملی تجدید قوای اصلاحات را به دنبال داشته است.
به گفته خرازی، انتخابات این دوره مجلس، مهم‌ترین انتخابات تاریخ مجلس در ایران است و انتخاباتی است که می‌خواهد میزان الحراره ای را در شبستان تاریخ این سرزمین برقرار کند و از نگاه مردم و دید مردم ارزیابی داشته باشد.
رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان همچنین بابیان این‌که انتخابات مجلس دهم، مهم‌ترین انتخابات تاریخ مجلس ایران است، گفت: نقاط مثبتی از کارنامه خود به همراه دارند که ما نمی‌توانیم غیرمنصفانه نگاه کرده و این نقاط مثبت را نادیده بگیریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار