جلسه ساماندهی و حل مشکلات ساخت و ساز‌های حاشیه شهر کرمانشاه با هدف جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز به ریاست دکتر نجفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مدیران مربوطه در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵ 04 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه مهندس طهماسب نجفی در این جلسه با تاکید بر جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط وظیفه دارند در این زمینه با جدیت ورود پیدا کنند و مانع از ساخت چنین سازه‌هایی شوند.
وی بیان داشت: جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حاشیه شهر کرمانشاه مستلزم همکاری و جدیت همه دستگاه‌های عضو است که ضرورت دارد نهایت اهتمام خود را در این راستا بکار گیرند.

وی با بیان اینکه شهرداری و نظام مهندسی باید نظارت خود را برای زیباسازی شهر کرمانشاه بر اساس اصول فنی بیشتر کنند، افزود: دستگاه‌ها باید از یکسو تلاش خود را برای جلوگیری از گسترش ساخت و ساز‌های غیر قانونی و غیر مجاز افزایش دهند و از سوی دیگر با ارائه راهکار‌های علمی در جهت آبادانی و شکوفایی هر چه بیشتر شهر کرمانشاه تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار