مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری بین دانش‌آموزان، آشناسازی آن‌ها با مکتب شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ 01 January 2023

مسعود حمیدی‌نژاد در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم که امروز ( ۱۱ دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به مکتبی فراگیر و جامع بین آحاد مردم جامعه و به طور ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان مبدل شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تربیت دانش‌آموزان در بستر مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حرکتی ماندگار و استوار است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری یکی از برنامه‌های مستند به سند تحول بنیادین و در راستای ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است و یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش، ترویج سیره شهدای گرانقدر انقلاب و معرفی این شهدای والامقام به عنوان الگوهای ماندگار به دانش‌آموزان است.

حمیدی‌نژاد افزود: یکی از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری بین دانش‌آموزان، آشناسازی آن‌ها با مکتب شهید سلیمانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مکتب فراگیر و جهان شمول، ظرفیت‌های عظیمی برای نشر و بسط ارزش‌های انقلاب بین مردم جامعه دارد و این مهم باید به عنوان یک راهبرد در دستور کار نهادهای متولی فرهنگ در جامعه قرار گیرد تا شاهد موفقیت مکتب انقلاب در همه عرصه‌ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار