معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان کودکان ابوذر اهواز تکمیل است و این بیمارستان امکان سرویس‌دهی بیش از این را ندارد، گفت: از مردم می‌خواهیم برای درمان کودکان با علائم عفونت تنفسی به یکی از بیمارستان‌های پشتیبان مراجعه کنند تا از ازدحام بیمارستان کودکان ابوذر کاسته شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 01 January 2023

دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شیوع پیک آنفلوانزا و بیماری‌های تنفسی به ویژه در کودکان، در خصوص وضعیت بیمارستان کودکان ابوذر اهواز اظهار کرد: با توجه به مراجعه زیاد کودکان با علائم عفونت‌های تنفسی به بیمارستان ابوذر اهواز، ظرفیت این بیمارستان تقریبا تکمیل شده است.

وی افزود: در پی این شرایط، مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، بیمارستان علامه کرمی، بیمارستان میلاد، بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز نیز به عنوان مراکز پشتیبان بیمارستان ابوذر، آماده خدمات‌رسانی به بیماران هستند و همه بیمارستان‌های خصوصی دارای بخش‌های کودکان نیز این بیماران را پذیرش می‌کنند.

حی‌بر با اشاره به فعالیت متخصصان اطفال در بیمارستان‌های پشتیبان عنوان کرد: از مردم می‌خواهیم برای درمان کودکان با علائم عفونت تنفسی به یکی از بیمارستان‌های پشتیبان مراجعه کنند تا از ازدحام بیمارستان کودکان ابوذر کاسته شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه بیمارستان ابوذر امکان سرویس‌دهی بیش از این را ندارد، گفت: در حال حاضر به صورت مستمر، بیماران بیمارستان ابوذر با آمبولانس به بیمارستان‌های دیگر منتقل می‌شوند بنابراین خانواده‌ها کودکان‌شان را به بیمارستان‌های دیگر ببرند یا اجازه انتقال بیماران‌شان به بیمارستان‌های دیگر را بدهند تا در بیمارستان ابوذر فضا برای بیماران بد حال وجود داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت شیوع بیماری‌های تنفسی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اسفندماه با پیک عفونت‌های تنفسی مواجه خواهیم بود بنابراین تنها راهکار پیشگیری از انتقال این بیماری‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار