مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۱۴ نفر در حوادث جاده‌ای در طول یک هفته گذشته در استان کرمانشاه مصدوم و با تلاش امدادگران این جمعیت به مراکز درمانی انتقال داده شدند.
کد خبر: ۱۰۸۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 31 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «محمدباقر محمدی» با بیان اینکه این تعداد در سه حادثه جاده ای جداگانه مصدوم شده اند، افزود: از مجموع این مصدومان ۱۲ نفر تنها در محور روانسر به پاوه دچار حادثه و مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: در نخستین حادثه که در محور روانسر به پاوه (روستای قوری قلعه) روی داد ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و پژو پارس با یکدیگر برخوردر کردند که در این حادثه هفت نفر از سرنشینان هر ۲ دستگاه خودرو مصدوم شدند.

محمدی، افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید چمران جمعیت هلال احمر شعبه روانسر به محل حادثه اعزام شد که پس از ارزیابی، رها سازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدومین با همکاری عوامل فوریت های پزشکی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

۲ مصدوم بر اثر واژگونی وانت نیسان در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ادامه داد: در یک حادثه رانندگی دیگر یک دستگاه وانت نیسان در محور کرمانشاه به کامیاران دچار واژگونی شد که در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که با اطلاع نیروهای مردمی مبنی بر وقوع این حادثه بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات برنجان جمعیت هلال احمر شهرستان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و انجام اقدامات کمک های اولیه مصدومین در این حادثه مصدومان را به بیمارستان طالقانی کرمانشاه انتقال دادند.

۵ مصدوم در حادثه رانندگی محور روانسر به پاوه

محمدی یادآور شد: در سومین حادثه رانندگی نیز که در محور روانسر به پاوه روی داد ۲ دستگاه سمند و پراید با یکدیگر برخورد و دچار حادثه شدند که براثر این تصادف پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات سه راهی باینگان جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در سریعترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: نیروهای امدادی این جمعیت پس از ارزیابی صحنه و انجام اقدامات کمک های اولیه ۱ نفر از مصدومین را به بیمارستان حضرت رسول (س) جوانرود انتقال دادند.همچنین ۴ نفر مصدوم دیگر توسط آمبولانس فوریت های پزشکی به مرکز درمانی منتقل شدند.

محمدی تاکید کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در حوادث مختلف آهمواره آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار