رییس هیات فدراسیون هندبال ؛
رییس هیات فدراسیون هندبال بیان کرد :تلاش خواهیم کرد تا مناطقی از کشور که با کمبود زیرساخت، اسپانسر و مسائل مالی در این رشته ورزشی مواجه هستند نگاهی متفاوت داشته و مشکلات این حوزه را تا حدامکان برطرف کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲ 29 December 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ پاکدل افزود : کار کردن در استان های محروم چون ایلام بسیار سخت است، بطور قطع انتظاری که از ایلام داریم هم تراز با استان های برخوردار نخواهد بود، ایلام استانی صنعتی نیست و اسپانسر در آن وجود ندارد و این مهم کار اداره کل ورزش و جوانان را برای حمایت بیشتر از این رشته ورزشی در استان بیشتر کرده است.

وی گفت : دهستان ها و روستاهای استان در دورافتاده ترین نقاط با کمترین امکانات دارای ورزشکاران با استعداد بسیاری هستند که در این رشته ورزشی فعالیت می کنند و این مهم باعث افتخار فدراسیون است.

پاکدل مطرح کرد :مدت تصدی ریاست فدراسیون سعی شده در اکثر استان های کشور حضور داشته باشم، بخصوص شهرستان های محروم و نقاط دورافتاده همانند استان ایلام که اکثر استعدادها و نخبه های ورزشی در این نقاط هستند.

وی ادامه داد : رییس جدید هیات هندبال با همکاری اعضای این مجمع باید با یک برنامه ریزی مناسب مناطق دارای ظرفیت را شناسایی و شکوفا کنند بخصوص در زمینه آموزش باید توجه ویژه ای داشته باشند در واقع مهمتر از حضور در لیگ دسته یک و ۲ حضور تیم های پایه است که باید به این مهم توجه شود./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار