فرماندار کنگاور گفت: برنامه‌های اجرایی به‌ مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت به صورت مردم محور و با شکوه برگزار شود، چرا که سردار سلیمانی متعلق به مردم است.
کد خبر: ۱۰۸۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 22 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «فرزاد الماسی» عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت در کنگاور اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت برنامه‌های اجرایی به صورت مردم محور خواهد بود و با توجه به اینکه سردار سلیمانی متعلق به مردم بوده، بنابراین محوریت برگزاری این برنامه‌ها به این شکل است

او بیان کرد: تفاوت برگزاری برنامه ها نسبت به سال قبل، اهمیت به فضاسازی و تولید محتوا و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و همگانی برای تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

فرماندار کنگاور در ادامه بر لزوم فضاسازی مناسب این دهه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های تبیینی باید به صورت گسترده و به بهترین شکل ممکن برای نوجوانان و جوانان انجام گیرد و حال و هوای شهرستان در این دهه به گونه‌ای باشد که حال و هوای فکری مردم هم متحول شود.

در این نشست تعدادی از مسئولان دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را به مناسبت ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی ارایه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز در این جلسه اظهار کرد: ۹دی روز تجلی اراده خدا، جضور مردمی، دشمن شناسی و روز میثاق با ولایت بود. در حقیقت روز وقت شناسی و روز رسوا شدن مستکبران عالم و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی بود.

سرهنگ «علی اصغر اله دانه» با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: حاج قاسم نمادی از عزتمندی، ایثار، شهادت طلبی و وفاداری به ولایت بود و به حقیقت لقب جان فدا شایسته نام مبارک او برای ملت بصیر ما و علمدار سپاه اسلام بود.

وی یادآور شد: به مناسبت تقارن دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و ایام فاطمیه ویژه برنامه‌های مناسبی در شهرستان با همکاری بخش‌های مختلف پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌ فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت و روز ۹ دی در تقویم ایران با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار