رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي ایلام؛
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: مناسب سازی و ساماندهی فضاها و اماکن عمومی برای تردد معلولین، سالمندان و جانبازان در راستای اجرای حقوق شهروندی و گسترش عدالت اجتماعی ضروری است.
کد خبر: ۱۰۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 22 December 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ امین دوست محمدی در هفتمین نشست اعضا شورای فنی استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مناسب سازی فضاها و امکان دسترسی معلولین و جانبازان در اماکن اداری، اظهار داشت: گر چه فضاهای شهری براساس تساوی حقوق شهروندی می باشد و لیکن معلولان و سالمندان و جانبازان نمی توانند به آسانی وارد فضای شهری شده و نابسامان بودن فضای کالبد شهرها و عدم انطباق آن با نیازها و خواسته های این گروه باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولین و جانبازان گردیده است.

وی در ادامه به موازی کاری برخی پروژه های عمرانی بطور همزمان در برخی محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و بر ضرورت نیازمندهای استان براساس مطالعات دقیق و رعایت ضوابط و مقررات مبنی بر رعایت صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات عمرانی تأکید نمود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام گفت: مناسب سازی و ساماندهی فضاها و اماکن عمومی برای تردد معلولین، سالمندان و جانبازان در راستای اجرای حقوق شهروندی و گسترش عدالت اجتماعی ضروری است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار