کد خبر: ۱۰۸۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ 20 December 2022

در ده ماه گذشته ۷۰۰ کیلومتر فیبر نوری و ۳۵۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوروزی در جلسه با مسئولین شهرستان رامسر با بیان اینکه در حوزه ثابت، سیار و دیتا اتفاقات خوبی رخ داد گفت: بهره وری مطلوب در غرب استان مازندران باید محقق شود.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات زیادی به مردم داد و باید برای رضای مردم کار کنیم تصریح کرد: در ۸ ماه گذشته ۹۰۰ دهیاری را به استانداری مازندران وصل کردیم.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر جوانان هیجان زده شدند و اتفاقات ناگوار رخ داد ؛ کار دشمن دشمنی است و باید متحد باشیم.

نوروزی گفت: در یک ماه گذشته ۷۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرا و ۳۵۰ کیلومتر در شهرها فیبر نوری اجرا شد.

وی افزود: مخابرات نقش را بخوبی در توسعه و پیشرفت استان ایفا میکند و در کنار سایر دستگاه‌ها همه توان خود را معطوف به رشد و توسعه استان بویژه غرب استان خواهد کرد.

مدیر کل مخابرات استان مازندران تصریح کرد: شهرداران و شوراها مخابرات را در کنار خود ببینند و در شهر رامسر ۳۰ کیلومتر فیبر وجود دارد و نیاز به حفاری نیست.

وی خاطر نشان کرد: ویژگی مثبت مخابرات اینست که درآمد آن صرف توسعه همین حوزه در استان می‌شود.

نوروزی گفت: غرب استان مازندران دارای عقب ماندگی است و تا پایان سال ۵۰ سایت داخل استان مازندران باید راه اندازی شود.

وی با تاکید بر اینکه فرصت های خدمت را غنیمت بشماریم و قدر بدانیم افزود: مدیریت پشت میز نشینی را قبول ندارم و حتی روزهای جمعه در روستاها مشغول بازدید هستم.

وی گفت: کمک کنید ftth را به مردم ارائه کنیم.

محسن کیهان ثانی رئیس شورای اسلامی شهر رامسر تصریح کرد: مخابرات اقدامات خوبی داشته است و ضعف اینترنت و آنتن دهی در توساسان با راهکار مناسبی انجام شود، شبکه دولت در شورای اسلامی شهر راه اندازی شود،

رحمت سلیمی؛ بخشدار دالخانی تصریح کرد: اجرای فیبر نوری در بخش دالخانی پروژه ارزشمند شهرستان بوده که کل روستاها بهره مند شدند و اینترنت روستاهای ۱۴ گانه باید تقویت شود.

حسن فیلی؛ رییس شورای اسلامی شهرستان رامسرگفت: اداره مخابرات از لحاظ پیگیری رتبه اول را دارد و خواسته ها از شوراها و شهرداری ها را شفاف اعلام کنید.

انوشیروان خلعتبری؛ رئیس شورای اسلامی بخش دالخانی افزود: در شهرستان رامسر ۱۴ روستای بخش دالخانی از تلفن ثابت برخوردار نیستند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار