معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه، ۲۷ هزار و ۱۴۱ نفر در سامانه وام ازدواج ثبت‌نام کرده که ۱۷ هزار و ۱۴۳ نفر از این تعداد موفق به دریافت تسهیلات شده و ۵ هزار و ۵۰۳ نفر به شعب معرفی و در حال تنظیم قرارداد هستند و اما ۴ هزار و ۴۹۵ نفر هنوز بعد از ثبت‌نام اولیه در صف انتظار معرفی به شعب هستند.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ 15 December 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس محمد حسین‌زاده معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در توضیح آخرین خبر از پرداخت تسهیلات ازدواج، اظهار کرد: متقاضیان وام ازدواج به شرط داشتن عقدنامه‌ای که دو سال بیشتر از تاریخ صدور آن نگذشته باشد می‌توانند در سامانه وام ازدواج (ve.cbi.ir) اولین تقاضای خود را ثبت کنند.

وی در خصوص مبلغ وام ازدواج، گفت: برای افراد زیر ۲۳ سال ۱۵۰ میلیون‌تومان و برای افراد بالای ۲۳ سال ۱۳۰ میلیون تومان مبلغ وام است که به صورت ۱۲۰ ماهه با چهار درصد سود پرداخت می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: متقاضیان بعد از ثبت‌نام در سامانه با دریافت پیامی، به شعبه برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان‌ماه، ۲۷ هزار و ۱۴۱ نفر در سامانه وام ازدواج ثبت‌نام کرده که ۱۷ هزار و ۱۴۳ نفر از این تعداد موفق به دریافت تسهیلات شده و ۵ هزار و ۵۰۳ نفر به شعب معرفی و در حال تنظیم قرارداد هستند و اما ۴ هزار و ۴۹۵ نفر هنوز بعد از ثبت‌نام اولیه در صف انتظار معرفی به شعب هستند.

حسین‌زاده از شبکه بانکی استان خواست، در امر پرداخت تسهیلات ازدواج جدیت داشته باشند چون پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بیش از 15 هزار نفر متقاضی جدید به این تعداد که در صف انتظار هستند، اضافه شود.

وی گفت: برای رسیدن به تحقق ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج نیاز به همکاری بیشتر شبکه بانکی استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار