مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:
حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» گفت: تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران نشانگر پایبندی مردم به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 12 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان خواف که در مجتمع ایثار مشهد صورت گرفت؛ اظهار داشت: راه شهدا را باید ادامه دهیم، تحقق این مهم صرفاً در حوزه نظامی و امنیتی نیست بلکه با نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف هنری، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ورود می‌توان مروج فرهنگ ایثار و شهادت بود.

وی با تأکید بر اینکه باید قدردان ازخودگذشتگی شهدا باشیم، افزود: بیشترین دستاورها و استقلال کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی حاصل شده است و لذا سربلندی ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ادامه با اشاره به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران مبنی بر تداوم حیات مجاهدان راه خدا بعد از شهادت گفت: مجاهدان فی سبیل الله پس از شهادت دارای حيات طيبه‌ای می‌شوند كه خداوند به آن‌ها وعده داده است و ارتباط آن‌ها با محيط بيرون از بين نمی‌رود.

حسن‌زاده تصریح کرد: امروز همه ما در قبال اتفاقات اخیر مسئولیت داریم و خانواده شهدا و ایثارگران نیز دارای وظیفه هستند، که اهم آن روایت و تبیین سبک زندگی و سیره عملی شهداست.

تقدیم 112 شهید، 314 جانباز و 34 آزاده، سند افتخار غیورمردانی است که از شهرستان خواف برای سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار