مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه در زمینه تاسیس کانون‌های مساجد 20 درصد جلوتر از برنامه هستیم، که این موضوع اهمیت کار فرهنگی را در این دیار نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 08 October 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه پیش از ظهر پنج شنبه در همایش تجدید پیمان کانون های فرهنگی– هنری مساجد با ولایت و بزرگداشت روز روستا که در محل تالار بعثت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد اظهار داشت: یک هزار و 211 مسجد در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد 500 مسجد دارای کانونهای فرهنگی و هنری است.

وی افزود: 300 کانون از 500 کانون مساجد در کرمانشاه در روستاها تاسیس شده است، و این نشان می دهد که جوامع در حال توسعه نیازمند فرهنگ توسعه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ایجاد تحول و دگرگونی در روستاها را مستلزم ایجاد مشارکت در بین روستائیان عنوان و تصریح کرد: متاسفانه هنوز ذهنیت مشارکت در روستاها وجود ندارد و ایجاد این ئهنیت و توانمندسازی روستائیان در بعد فرهنگی می تواند در قالب وظایف کانون های فرهنگی مساجد قرار گیرد.

رحیمی زنگنه آمار پایین مطالعه در کشور را شرم آور دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه فرهنگ کار نیز به شدت منفعل شده و فرهنگ شهروندی، فرهنگ مصرف و ... نیز دچار مشکل است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مستضعف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
جناب آقاي دكتر رحيمي زنگنه، آيا نميدانيد خانواده هاي بسياري با سيلي صورتشان را سرخ ميكنند و توان خريد كتاب را ندارد و به قول معروف كتاب و كتابخواني، دل و دماغ و انگيزه ميخواهد وقتي بيسوادان، ....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار