مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام؛
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: راهبرد اصلی سازمان تبلیغات مردمی سازی تبلیغ است.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 11 December 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام نجفی در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره تبلیغات شهرستان ایوان اظهار کرد: مردمی سازی تبلیغ از راهبردها و سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی است به طوری که دین و اقامه دین و اقامه ارزش‌های دینی باید به دست خود مردم باشد.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات برای تقابله با تهاجم‌های فکری و رسانه‌ای بنا شده ودر عرصه‌های مختلف ثابت کرده که با همه محدودیت‌ها و موانعی که بر سر راه است در سطح ظرفیتی که دارد اثر گذار است.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه سازمان تبلیغات فعالیت‌های رسانه‌ای بسیار گسترده و متنوعی دارد، گفت» سازمان تبلیغات اسلامی می‌تواند با استفاده از شبکه‌های تبلیغی که همراه این سازمان هستند، مانند مبلغین، وعاظ، هیئات مذهبی، شبکه‌های قرآنی کشور و دیگر شبکه‌های تبلیغی در جهاد تبیین و مقابله با دسیسه‌های دشمن در جنگ نرم و فضای رسانه‌ای نقش مهمی را ایفا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌هایی را در حال اجرا دارد که بتواند جهاد تبیین را در کشور اجرا و توطئه دشمنان را در این فضا نقش بر آب کند.

وی گفت: تمام این اتفاقات با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و حضور جوانان مؤمن در این عرصه است.

در پایان این مراسم نیز، از خدمات حجت‌الاسلام عبدی تقدیر و حجت‌الاسلام سالکی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی ایوان معرفی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار