مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ادامه عملیات اجرایی و تکمیل 9 طرح ورزشی دانش آموزی این استان نیازمند و منتظر تامین اعتبار است.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 07 October 2015
به گزارش تابناک ایلام،مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ادامه عملیات اجرایی و تکمیل 9 طرح ورزشی دانش آموزی این استان نیازمند و منتظر تامین اعتبار است.
سعید هژبری اظهار کرد: ساخت این تعداد فضای ورزشی ویژه دانش آموزان این استان شامل هفت سالن ورزشی و دو استخر از سال 90 در استان آغاز شد .

وی زیربنای این فضاها را بیش از هشت هزار و 100متر مربع اعلام کرد و گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی ویژه دانش آموزان نیازمند تامین اعتبار 79 میلیارد ریالی است.
وی با ذکر اینکه عوارض سیگار محل مصوب تامین اعتبار ساخت این طرح های عمرانی است تصریح کرد: تا سال 91 اعتبار اندک و در سال های 92 و 93 هیچگونه اعتباری برای اتمام ساخت این فضاهای آموزشی اختصاص نیافته است.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام اظهار کرد: در صورت بهره برداری از این فضاهای ورزشی سرانه ورزشی دانش آموزی در استان از دو دهم متر مربع کنونی به به سه دهم متر مربع افزایش خواهد یافت.
وی وجود فضاهای ورزشی را در افزایش روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان و غنی سازی اوقات فراغت این قشر مهم و اساسی ارزیابی کرد.
100هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار