با هدف پیشگیری از تهدید‌ها و آسیب‌ها ؛
این طرح با حضور معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 16 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در مراسم رونمایی از این طرح معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: امروز دشمن با تحلیل‌های مغرضانه، برعکس نشان دادن واقعیت، پنهان کردن جلوه‌های امید، بزرگ نشان دادن مشکلات، حمایت از نافرمانی‌های مدنی، ایران هراسی، دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله ای، تخریب شخصیت‌ها و تحریم و جنگ اقتصادی در تلاش برای ایجاد نارضایتی در بین مردم است.

سردار رحیمی افزود: در پدافند غیرعامل پیش بینی، پیش دستی و پیشگیری برای جلوگیری از حوادث از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر دستگاه‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهند با مشکل مواجه نخواهیم شد.

وی همچنین بیان داشت مهم‌ترین اهداف پدافند بازدارندگی، افزایش پایداری و کاهش آسیب پذیری است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین گفت: در سند پدافند غیرعامل کشور دارایی ها، نقاط حساس و آسیب پذیر در استان شناسایی و راهکار‌های لازم برای حوادث احتمالی پیش بینی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این کارگروه به نقش برگزاری مانور‌ها در استان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مانور‌ها برای جلوگیری از تهدید‌های احتمالی و مقابله با آن‌ها در مراکز مهم و تاسیسات در دستور کار قرار گیرد.

 در این جلسه علی احمد زاده استاندار به عنوان رئیس شورای پدافند غیرعامل کشور منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار