رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه از خریداری ١٠٧ دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم پرداخت هوشمند خبر داد و گفت: تا کنون ٧ دستگاه تحویل داده شده، هفته آینده ١٢ دستگاه دیگر و مابقی اتوبوس‌ها نیز تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه تحویل داده می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۷۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 14 November 2022

محمد مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با گذشت بیش از ١٠ سال با حمایت شهردار کلانشهر کرمانشاه و پیگیری‌های سازمان، خوشبختانه سازمان موفق شد پس از ١٠ سال، مقدمات خرید بیش از ١٠٧ دستگاه اتوبوس را فراهم کند که ماه گذشته از این تعداد حدود ٧ دستگاه تحویل شده و در هفته جدید هم ١٢ دستگاه دیگر تحویل سازمان می‌شود.

وی افزود: اتوبوس‌های خریداری شده به سیستم پرداخت هوشمند مجهز هستند و در کنار پرداخت هوشمند، جهت استفاده معلولین مناسب سازی شدند
و بقیه اتوبوس‌ها هم بنابر تعهد شرکت خودرو ساز تا پایان سال به تدریج به چرخه ناوگان تحویل می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه ادامه داد: تلاش می‌کنیم این اتوبوس‌ها در بخش دولتی و مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار شهر مورد استفاده قرار گیرند که شهرک‌های حاشیه‌ای هم بتوانند از خدمات این اتوبوس‌ها بهره‌مند شوند.

وی گفت: خطوطی هم که به علت کمبود مسافر و یا به علت رکود پس از شیوع کرونا، غیر فعال شده بودند با ورود اتوبوس‌های جدید فعال می‌شوند، نرخ پیش بینی شده هم همان نرخی است که اول سال مصوب و ابلاغ شده قطعا تا پایان سال هیچگونه افزایش نرخ کرایه‌ای نخواهیم داشت.

احمدی تاکید کرد: اتوبوس‌های جدید مجهز به کارتخوان هستند که همان پرداخت الکترونیک است و همشهریان می‌توانند به وسیله کارت کرایه شان را پرداخت کنند، اتوبوس‌هایی که در بخش خصوصی فعال هستند به دلیل فرسودگی شرایط نصب دستگاه را ندارند به محض اینکه بودجه و تأمین اعتبارشان انجام شود تا اتوبوس‌های فرسوده را نوسازی و بازسازی کنیم، قطعا به سیستم هوشمند هم تجهیز می‌شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار