طی ۲ عملیات جداگانه که یکی از آنها با همکاری بین فرماندهی انتظامی استان‌های فارس و مرکزی بود، ماموران پلیس موفق به کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدر در داراب و خرمبید شدند.
کد خبر: ۱۰۷۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ 13 November 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی استان فارس شنبه ۲۱ آبان در تشریح یکی از عملیات‌های کشف موادمخدر به خبرنگاران گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان داراب، موفق به شناسایی یک خودرو و کشف مقادیری موادمخدر از آن شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: به دنبال ظنین شدن ماموران به یک دستگاه خودروی زانتیا در محور مواصلاتی بندرعباس به داراب، دستور ایست برای راننده صادر و با بی اعتنایی او مواجه شد.

حبیبی گفت: قاچاقچی مورد نظر بعد از طی مسافتی، خودرو را رها کرده و با توجه به وضعیت جغرافیایی منطقه، متواری شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

حبیبی خاطرنشان کرد که تلاش برای دستگیری فرد قاچاقچی، همچنان با جدیت ادامه دارد.

کشف موادمخدر با همکاری پلیس استان مرکزی

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز گفت: به دنبال اعلام پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در خصوص شناسایی یک خودرو سواری "ریو" حامل موادمخدر در مسیر یزد به شیراز، موضوع در دستورکار پلیس فارس قرار گرفت.

سردار یوسف ملک‌زاده ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان خرمبید پس از هماهنگی با مرجع قضائی با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو در مواجهه با دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد اما پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این سواری ۱۵۰ کیلو حشیش و ۲۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و مجموعا ۱۷۷ کیلو و ۸۰۰ گرم موادمخدر کشف شد.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار