رئیس دانشگاه علمی کاربردی ایلام بیان داشت : در سال تحصیلی جاری با افزایش 18 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی ایلام روبه‌رو هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ 11 November 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ منصور احمدی افزود : با توجه به نیاز جامعه، تلاش دانشگاه جامع علمی کاربردی اخذ مجوز رشته‌های مورد نیاز برای تدریس به صورت تخصصی در مراکز آموزشی و دانشگاهی وابسته به دانشگاه علمی کاربردی است.

وی گفت : در حال حاضر 73 کد رشته محل در مقطع کاردانی و 73 کد رشته محل نیز در مقطع کارشناسی ناپیوسته در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

احمدی بیان داشت : هدف از تأسیس این دانشگاه افزایش مهارت نیروهای فعال بوده و در این راستا موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد : در سال تحصیلی 1401 حدود 2 هزار دانشجو جذب مراکز جامعه علمی کاربردی استان شده‌اند که این تعداد نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.

احمدی خاطرنشان کرد : تأسیس خانه خلاق و مراکز رشد و نوآوری در مراکز آموزشی تحت نظارت در راستای توجه به اقتصاد دانش‌بنیان از دیگر اولویت‌های دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری است.

وی مطرح کرد : رشته‌های کاردانی حرفه‌ای مدیریت بهره‌وری واحدهای صنفی، روابط عمومی، جوشکاری، ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT)، امور فرهنگی، برق صنعتی و غیره برخی از رشته‌های مورد استقبال و پرتقاضای دانشگاه علمی کاربردی است./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار