آقای استاندار مازندران، از حضرتعالی که سالیان متوالی در دستگاه بزرگ امنیتی کشور حضور داشته و با فساد در حال مقابله بوده‌اید، انتظار می‌رود؛ جهت رفع تبعیض و برقراری عدالت، اجازه خروج از مسیر قانونی را به اعضای شورای حل اختلاف استان ندهید
کد خبر: ۱۰۷۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ 07 November 2022

چه اتفاقی روی داده که نمایندگان عضو شورای عالی حل اختلاف استان مازندران تصمیم گرفته‌اند چشم بر تخلف روشن رییس شورای شهر نوشهر ببندند؟! با پس گرفتن رای نمایندگان شورای حل اختلاف، مشکل مدارک جعلی، حل می‌شود⁉️

شرح کامل را در پایگاه خبری آوای مهر ملت بخوانید
به گزارش آوای مهر ملت؛ در پی تشکیل جلسه فوق‌العاده شورای عالی حل اختلاف استان مازندران، پنج عضو شورای مذکور رای به اعمال تخلف در مدارک رییس شورای شهر نوشهر دادند و رای مذکور به وزارت کشور نیز ابلاغ گردید. اما در کمال ناباوری اینگونه به گوش می‌رسد که دو نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی حل اختلاف استان مازندران، یکباره قصد کرده‌اند تا رای خود را پس بگیرند!! و تامل‌برانگیز تر آنکه خواهان برگزاری جلسه‌ای دیگر در این‌خصوص شده‌اند!!

جدا از اینکه درخواست این دو عضو شورای حل اختلاف استان مازندران مغایر با موازین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، افکار عمومی انتظار دارد تا اگر پشت پرده اتفاقی رخ داده که یک شبه مشکل مدارک جعلی حل گردید، مکاشفات این دو عضو حل اختلاف رسما اطلاع‌رسانی گردد!!

آقای استاندار مازندران، از حضرتعالی که سالیان متوالی در دستگاه بزرگ امنیتی کشور حضور داشته و با فساد در حال مقابله بوده‌اید، انتظار می‌رود؛ جهت رفع تبعیض و برقراری عدالت، اجازه خروج از مسیر قانونی را به اعضای شورای حل اختلاف استان ندهید. هر اقدامی مغایر با قوانین جاری، مسلما منجر به بروز اختلافات بزرگی در جامعه گشته، موجبات بی‌اعتمادی مردم به مسئولین دولتی فراهم می‌گردد!!

چگونه یک فرد از خانواده ضعیف و غیر مرفه الزاما باید به خدمت سربازی برود، اما فردی که از تمکن مالی برخوردار است و طبق گزارش نیروی انتظامی کشور، مدرک کارت پایان خدمت وی نامعتبر می‌باشد و با همان مدرک نامعتبر از یکسو سیستم اجرایی انتخابات را به سخره گرفته و از سوی دیگر خیانتی صریح به اعتماد شهروندان داشت، امروز چشم‌ها را بر این بزه آشکار و فریب بزرگ می‌توان بست؟!! آیا عدم برخورد قانونی با چنین فردِ متخلفی، بذر تبعیض و نامیدی را در دل مردم نمی‌کارد؟!!

فرض بر آنکه با صرف هزینه کلان، مشکل مدرک معافیت خدمت سربازی نامبرده، به طرقی که برای آحاد جامعه امکان‌پذیر نیست، قانونا امروز رفع گردد؛ آیا تفاوتی در اصل اقدام بزهکارانه وی در زمان انتخابات شورای شهر ششم نوشهر خواهد داشت؟!!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار