معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: تسهیلات ٢٠٠ میلیون تومانی جهت مقاوم سازی منازل به روستاییان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ 06 November 2022

فرهاد فقیهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص پرداخت تسهیلات ٢٠٠ میلیونی تومانی به روستاییان اظهار کرد: از هفته پیش از طریق بانک مرکزی به بانک‌های تجارت، کشاورزی و سپه در استان‌ها ابلاغیه پرداخت تسهیلات انجام شد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه برای سال ١۴٠١ دارای سه هزار سهمیه مقاوم سازی است، افزود: خوشبختانه وام ۲۰۰ میلیون تومانی در این چند بانک ابلاغ شده و ظرف هفته آینده به سایر بانک‌های استان نیز ابلاغ می‌شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده تعدادی از متقاضیان تحت نظارت ناظران فنی، روستایی پیش از وصول اعتبارات ِ بانک ها، ادامه داد: در هفته گذشته تعدادی پرونده برای انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات معرفی به بانک شدند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی کردیم که بیش از ٣ هزار سهمیه را از دفتر مرکزی دریافت کنیم، تصریح کرد:۲۴۰۰ متقاضی تا کنون تشکیل پرونده دادند و بر اساس ضوابط افرادی که داخل روستا دارای زمین یا واحد فرسوده نیازمند بازسازی هستند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

فقیهی تاکید کرد: بازپرداخت این تسهیلات از زمان ساخت حدود ۲۰ سال با کارمزد ۵ درصد است، خوشبختانه با درایت دولت سود این تسهیلات ۵ درصد باقی ماند و پرداخت ما به التفاوت ۵ تا ۱۸ درصد آن را دولت تضمین کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار