مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، از برگزاری مراسم بزرگداشت روز 19 مهر و همچنین افتتاح 4 باب کانون فرهنگی مساجد در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 07 October 2015
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه، از برگزاری مراسم بزرگداشت روز ۱۹ مهر و همچنین افتتاح ۴ باب کانون فرهنگی مساجد در استان خبر داد.

طیب صفری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری مراسم بزرگداشت روز روستا و ۱۹ مهر مصادف با سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد خبر داد.

وی افزود: این مراسم روز پنج شنبه ۱۶ مهر ماه در محل تالار بعثت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه و با سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از روحانیون فرهنگی در حوزه روستاها و مدیرکل روستایی استانداری کرمانشاه برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان کرمانشاه از تجلیل از ۲۰ کانون برتر روستایی و ۱۵ نفر از روحانیون فعال فرهنگی حوزه مساجد طی این مراسم خبر داد.

افتتاح ۴ باب کانون فرهنگی- هنری مساجد در استان کرمانشاه

وی به برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت  ۱۹ مهر مصادف با سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد نیز اشاره ای داشت و از افتتاح ۴ باب کانون و کتابخانه تازه تاسیس در این روز و در استان خبر داد.

صفری از حضور پرشور اعضای کانون های مساجد در میعادگاه های نماز جمعه، توزیع میثاق نامه مسجد، بین کانون ها برای مهر و امضا و نصب در مساجد به عنوان دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای این روز یاد کرد.

وی تصریح کرد: این میثاق نامه به تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد می پردازد که مسئولین و اعضای کانون ها آن را امضا و متعهد به عمل کردن به آن خواهند شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه از توزیع پوستر بیانات معظم له در مورد کانون های مساجد، ارسال پیامک رهبری با محوریت کانون ها و افراد مرتبط با کانون ها و نصب بنر فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص در سطح استان کرمانشاه نیز به عنوان دیگر اقدامات در این زمینه نام برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار