کد خبر: ۱۰۷۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ 01 November 2022

استکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهداستکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهد



تابناک/گیلان جانشین سپاه قدس گیلان گفت: استکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهد لذا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند مردم و نسل جدید را با ظرفیت پایگاه های مقاومت آشنا کند.

سرهنگ الیاس کوثری در حاشیه بازدید از جشنواره و نمایشگاه «اسوه بسیج» که در کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه و بازگو کردن دستاوردهای استکبار دارند، اظهار کرد: بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه عرصه‌ها در کنار مردم و انقلاب بوده و در این مدت از هیچ تلاشی در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی دریغ نکردند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره و نمایشگاه «اسوه بسیج» در استان گیلان گفت: در این نمایشگاه که به مدت سه روز برگزار می‌شود دستاوردهای پایگاه‌های بسیج ارائه شده و هدف آن مهارت آموزی و انتقال تجربیات موفق این پایگاه‌ها می‌باشد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم ادامه‌دار بودن برپایی نمایشگاه‌های مذکور در این استان بیان کرد: استکبار سعی دارد دستاوردهای بسیج و پایگاه‌های مقاومت در سطح کشور را کمرنگ جلوه دهد لذا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند مردم و نسل جدید را با ظرفیت پایگاه های مقاومت آشنا کند.

کوثری، دستاوردهای پایگاه‌های مقاومت در عرصه‌های مختلف را قابل تامل دانست و افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در طی ۴۴ سال گذشته دستاوردهای بسبار زیادی در عرصه‌های مختلف داشتند که در نمایشگاه اسوه بسیج در رشت هم محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه های صالحین و... به نمایش گذاشته شده است.

وی از شرکت ۵۳ پایگاه نمونه مقاومت بسیج در نمایشگاه مذکور خبر داد و افزود: در این نمایشگاه بر اساس آمار و از بین تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج در مجموع ۵۳ غرفه و پایگاه برتر از ۱۹ ناحیه شامل ۲۸ غرفه برادر و ۲۵ غرفه خواهر شرکت کردند که در پایان شش پایگاه برتر معرفی شده و در نمایشگاه اسوه بسیج در کشور که در هفته بسیج برگزار می‌شود شرکت می‌کنند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار