معاون توسعه مدیریت استانداری:
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: طی این سال‌ها رهنمود‌های آینده‌نگرانه رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های حوزه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی همیشه امنیت و آرامش را برای کشور در پی داشته است. .
کد خبر: ۱۰۷۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 01 November 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه علیرضا مهرتاش در نشست با کارکنان مجموعه پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، اظهار کرد: مدیریت میدانی، جهادی، انقلابی و ولایتمدار حاج قاسم سلیمانی یک الگوی ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: "پدافند" در دوران جنگ تحمیلی یک مفهوم متداول در حوزه نظامی در برابر دشمن بود، ولی پس از آن دوران نیز این دشمنی تمام عیار به شکل نیابتی و در حوزه‌های فرهنگی، رسانه ای، سایبری، آشوب خیابانی و ... با جمهوری اسلامی ادامه یافت و همچنان دفاع ادامه دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ادامه داد: تازه‌ترین جلوه عیان این دشمنی‌ها، در قالب آشوب‌های خیابانی اخیر اتفاق افتاد که با اقتدار، هشیاری و تدبیر مردم، نیرو‌های انقلابی و دوستداران نظام در حال جمع شدن است حضرت امام خمینی در زمان حیات شان در تعبیری ماندگار فرمودند؛ پدافند تنها مخصوص زمان جنگ نیست و این تعبیر، نشان از دوراندیشی ایشان داشت.

وی گفت: رهبر انقلاب هم از سه دهه پیش تاکنون پیرامون ضرورت مقابله با دسیسه‌های دشمنان در حوزه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی بار‌ها به مسئولین هشدار جدی داده و راه و مسیر را نشان داده اند.

وی یادآور شد: اصول پدافند غیرعامل به ما هشدار می‌دهد باید قبل از وقوع هر اتفاق و حمله‌ای تدابیر و راهکار‌های لازم را انجام داد تا راه دشمن برای ایجاد آسیب، سد شود.

معاون استاندار تصریح کرد: برنامه‌هایی که از مرکز برای حوزه پدافند غیرعامل استان کرمانشاه پیشنهاد می‌شود باید با کمک نخبگان و فرهیختگان بازنگری و بومی‌سازی تا از اثرگذاری بیشتری برخوردار شوند.

وی گفت: بخش مهمی از تهدیدات جدی دشمن برای ایجاد نارضایتی، متوجه اخلال در حوزه ارائه خدماتی مانند گاز، برق، آب، بنزین و ... است که باید با تدابیر و راهکار‌هایی مانند دوگانه سوز کردن واحد‌های خدماتی، تهیه ژنراتور‌های برق و ایجاد توان مقابله با حملات سایبری،   آمادگی مقابله با تهدیدات در دستگاه‌ها ایجاد شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تشریح کرد: جریان سلطه سال‌هاست با روش‌های مختلف بر علیه کشور‌های مستقل و آزاده مانند ایران مشغول دسیسه است.

وی گفت: ایجاد نشاط عمومی در راستای ارزش‌های اسلامی در جامعه را یک ضرورت فرهنگی دانست و گفت: خانواده‌ها و جوانان به تفریح سالم نیاز دارند و باید دستگاه‌های ذی ربط برای ایجاد چنین فضایی برنامه ریزی کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار