سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه:
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از انهدام ۲ باند سلاح غیرمجاز در مرز‌های استان در روز‌های اخیر خبر داد و گفت: از این باند ۷۳ قبضه کلت کمری کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 31 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه محمد پورهاشمی با بیان اینکه این ۲ باند سلاح غیرمجاز در مرز‌های غربی استان منهدم شدند، افزود: از این ۲ باند در یک محموله ۳۸ قبضه کلت کمری و در محموله دیگر هم ۳۵ قبضه کلت و پنج قبضه کلاشینکف کشف شده است.

وی اضافه کرد: در این رابطه ۲ مجرم سابقه‌دار دستگیر و ۲ خودرو نیز توقیف شده است، این باند‌ها توسط ماموران مرزبانی استان کرمانشاه منهدم شده اند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: این سلاح‌ها بزودی در مراسمی در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.

وی به تسلط و احاطه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بر فعالیت‌های دشمن در مرز‌های کشور و ناکام گذاشتن تلاش بیگانگان برای آسیب به امنیت و آرامش ملت ایران اشاره کرد و گفت: به یمن آمادگی این دستگاه‌ها شاهد امنیت خوبی در مرز‌های غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه هستیم.

وی در ادامه سخنان خود مقابله جدی با قاچاق کالا به خصوص اسلحه را یکی از برنامه‌های استان دانست و گفت: نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌های استان با آمادگی کامل از ورود هرگونه کالای قاچاق به خصوص اسلحه به داخل کشور ممانعت و مقابله می‌کنند.

پورهاشمی از زحمات، تلاش‌ها و فداکاری‌های نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌های استان کرمانشاه در تامین امنیت و مقابله با ورود کالا‌های قاچاق قدردانی کرد و افزود: خوشبختانه در سایه حضور و آمادگی این نیرو‌ها استان کرمانشاه جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار