معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: برای مدتی به علت کم شدن جوجه ریزی با کمبود گوشت مرغ مواجه شدیم که این کمبود را با تزریق مرغ منجمد به بازار جبران کردیم و در حال حاضر هیچ مشکلی در زمینه گوشت مرغ در استان نداریم.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 30 October 2022

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به علت کم شدن جوجه ریزی در تابستان معمولا هرساله اوایل مهرماه تا حدودی با کمبود مرغ مواجه خواهیم شد و امسال هم به دلیل آزاد شدن یارانه‌ها و ۶برابر شدن قیمت نهاده‌های دامی انگیزه جوجه ریزی کمتر هم شده بود به همین دلیل مدتی با کمبود گوشت مرغ مواجه بودیم.

وی درباره جبران کمبود گوشت مرغ در بازار افزود: کمبودی که در بازار بود به وسیله تزریق مرغ منجمد به بازار جبران شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص کیفیت مرغ‌های منجمد تصریح کرد: بخشی از مرغ‌های منجمد را از کشور‌های دیگر وارد می کنیم که مورد تایید سازمان جهادکشاورزی و سازمان دامپزشکی می باشند و بخشی دیگر هم از مرغداران در فصولی که مازاد دارند خرید و منجمد کردیم و در سرخانه‌ها هستند.

وی در رابطه با تولید گوشت مرغ افزود: در حال حاضر جوجه ریزی بیشتر و قیمت نهاده‌های دامی کمتر شده و قیمت مرغ نیز اصلاح گردیده است در نتیجه مرغ به میزان کافی در بازار وجود دارد و هیچگونه کمبودی نداریم.

عباسی درباره قیمت مرغ در بازارتاکید کرد: قیمت مرغ به صورت دولتی، کیلویی ۶۳ هزار تومان عرضه می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار