کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی از فردا اواسط روز آغاز شده تا چهارشنبه اوایل وقت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۷۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲ 30 October 2022

به گزارش تابناک رضوی، آیدا فاروقی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، امروز برای مناطقی از استان (از جمله مناطق مرکزی و شرقی) بارش پراکنده باران پیش‎بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: ضمن اینکه در مناطق مستعد تشکیل مه همراه با کاهش میدان دید را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: فردا از بعدازظهر مجدداً بر میزان ابرناکی افزوده شده به طوری که در بخشهایی از غرب و جنوب غرب استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.

فاروقی گفت: سه ‎ شنبه اوایل شب بر میزان و گستردگی بارش بخصوص در نیمه شمالی استان افزوده خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این وضعیت بتناوب تا روزهای پایانی هفته ادامه دارد. همچنین سه‎ شنبه در اغلب مناطق وزش باد به نسبت شدید تا شدید نیز رخ خواهد داد.

وی در ادامه به وضع هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نیشابور با کمینه دمای ۵ درجه سلسیوس سردترین و سبزوار با بیشینه دمای ۲۸ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

فاروقی اظهار کرد: طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۱۱ و ۲۲ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین مقدار بارش و سرعت وزش باد به ترتیب از شهرستان‌های درگز ۰/۹ میلی‌متر و بردسکن ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار