از سوی آیت الله مکارم شیرازی
مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) از سوی آیت الله مکارم شیرازی، شنبه هفتم آبان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 29 October 2022

به گزارش تابناک قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در اطلاعیه‌ای با تقدیر از حضور حماسی و انقلابی عموم مردم شریف، قدرشناس و شهید پرور قم در راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، همگان را به شرکت در مراسم گرامیداشت شهدای گرانقدر این حادثه تروریستی که از طرف آیت الله مکارم شیرازی برگزار می‌شود دعوت کرد.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آمده است: بار دیگر دست سفاکان عالم از آستین یزیدیان زمان بیرون آمد و جنایتی هولناک را در تاریخ این مرز و بوم رقم زد. بی تردید اقدام پلید و حمله به بارگاه ملکوتی و قدسی حضرت احمد بن‌موسی (ع) و جنایت خونینِ به شهادت رساندن جمعی از زائران مظلوم این حرم مطهر، نزد هر انسان آزاده محکوم و ننگ ابدی را برای عاملان و زمینه سازان این اقدام تروریستی در پی خواهد داشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: با عرض تسلیت این فاجعه دردناک به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی؛ ضمن تشکر از حضور حماسی و انقلابی عموم مردم شریف، قدرشناس و شهید پرور قم در راهپیمایی غرور آفرین روز جمعه؛ بدین‌وسیله از آحاد مردم ولایتمدار عش آل‌محمد دعوت می‌شود، در مراسم گرامیداشتی که از سوی مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی که به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای مظلومِ حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم (ع) روز شنبه هفتم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم برگزار می‌گردد، شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار