رقابت نزدیک و تنگاتنگ تیم‌های آکادمی حسن‌زاده (الف) و آناصنعت پاسارگاد قم به عنوان دو مدعی قهرمانی در لیگ فوتسال نونهالان زیر 13 سال در سومین هفته از مسابقات دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ 26 October 2022

به گزارش تابناک قم، استعدادهای خوش‌آتیه فوتسال قم در ترکیب 6 تیم باشگاهی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ باشگاهی زیر 13 سال‌های این رشته در حالی با یکدیگر رقابت می‌کنند که این لیگ با عنوان جام شهدای دانش‌آموز برگزار می‌شود و گزینه‌های اصلی کسب سکوی نخست تیم‌های آکادمی حسن‌زاده (الف) و آناصنعت پاسارگاد هستند.

دوره جدید بازی‌های لیگ برتر فوتسال در رده سنی زیر 13 سال طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم با حضور 6 تیم آینده‌دار آکادمی حسن‌زاده (الف)، آناصنعت پاسارگاد، مقاومت، شهدای نیروگاه، شهرداری قنوات و آکادمی حسن‌زاده (ب) برگزار می‌شود.

تا کنون دو هفته از دیدارهای این لیگ سپری شده و تیم آکادمی حسن‌زاده (الف) که با نام مرد سال 4 دوره فوتسال آسیا در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده به پرورش نخبه‌های این رشته پراستعداد در استان قم می‌پردازد، با دو برد متوالی و 6 امتیاز صدرنشین است.

فوتسالیست‌های تیم آکادمی حسن‌زاده (الف) در 2 مسابقه خود 25 گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده‌اند تا قوی‌ترین خط حمله بازی‌ها در پایان هفته دوم به نام آنها باشد، ضمن اینکه تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد نیز که حامی تیم‌های باشگاهی فوتسال قم در لیگ‌های برتر نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های ایران در سال 1401 است با دو برد، 15 گل زده، 2 گل خورده و 6 امتیاز رقیب اصلی آکادمی حسن‌زاده در راه کسب مقام قهرمانی محسوب می‌شود.

تیم مقاومت با سه امتیاز در رده سوم ایستاده و تیم‌های شهدای نیروگاه و شهرداری قنوات با یک امتیاز چهارم و پنجم هستند، ضمن اینکه تیم فوتسال آکادمی حسن‌زاده (ب) با دو باخت و بدون امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی فصل 1401 لیگ برتر فوتسال زیر 13 سال‌های قم ایستاده است.

برنامه هفته سوم مسابقات (جام شهدای دانش‌آموز)

جمعه 6 آبان (سالن شهیدان جعفری‌نیا)

آکادمی حسن زاده (ب) - شهدای نیروگاه (ساعت 14)

شهرداری قنوات - آناصنعت پاسارگاد (ساعت 15)

مقاومت - آکادمی حسن‌زاده (الف) (ساعت 16)

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار