استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: جدا کردن مردم از انقلاب هدف دشمن است و بر همین اساس باید تبیین، آگاهی‌بخشی و جداسازی مردم از صف دشمنان صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ 25 October 2022

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه و در مراسم تجلیل از تلاش فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی افزود: انقلاب اسلامی یک نظام معنوی و فکری است و درک آن برای دشمن میسر نیست، این در حالی است که نظام اسلامی، محیط زیست معنوی ما است و حفظ آن همچون اکسیژن برای ما یک ضرورت جدی و غیر قابل چشم پوشی است.
وی با اشاره به اینکه مرزبندی بین مردم و دشمن دارای اهمیت است ادامه داد: بلافاصله باید عناصر دشمن از میان مردم کشف شوند و نیاز است تا دیدگاه مردم از لحاظ فکری و اندیشه، با کمک افراد دارای بضاعت انقلابی بارورتر شوند.
رییس شورای تامین استان خراسان رضوی بیان کرد: ما باید جهاد تبیین را در مقابل تهاجم گسترده دشمن انجام دهیم و از رسانه های استان و صاحبان قلم توقع داریم که در موضوع تبیین دینی و اعتقادی نظام مقدس اسلامی فعال‌تر باشند زیرا مشکلات وجود دارد و باید برای حل آن در کنار هم فعالیت کنیم.
او اظهار کرد: امام راحل، حفظ نظام را از اوجب واجبات دانستند و شهید سلیمانی نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی را حرم دانستند که اگر این حرم آسیب ببیند، از دیگر حرم ها چیزی باقی نخواهد ماند.
نظری گفت: اعتقاد داریم در فضای همدلی مبتنی بر اعتقادات دینی، راه مستحکم ما ادامه دارد و عرصه ها و میدان های مختلف با استفاده از این اکسیر قابل حل است و این در حالی است که فضای استان از وجود بارگاه منور رضوی برکت یافته اند.
وی افزود: علی رغم مولفه ها و عناصر تاثیرگزار متعدد از جمله، جمعیت بسیار و سیال، وسعت پهناور و هم مرزی با کشورهای همسایه، که مورد هدف بسیاری از معاندان قرار دارد شاهد شرایط آرام، همراه با امنیت در استان خراسان رضوی هستیم.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: حفاظت از آرامش و ایجاد شرایط مناسب آن، کاری سخت، شیرین و اثر گذار است و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز، امنیت را به عنوان زیر ساخت معرفی کردند که برای رسیدن به آرامش وجود امنیت الزامی است.
او اضافه کرد: بر همین اساس و در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و بنیادی نیز اگر ما بخواهیم به اهداف خود برسیم نیاز به ایجاد امنیت کامل و جامع داریم و نشانه آن این است که، مردم جایی می‌روند که احساس امنیت کنند، به عنوان نمونه در حوزه فرهنگی و زیارت امسال شاهد حضور 6 میلیون زائر در دهه آخر صفر بودیم و بر همین اساس، یکی از توفیقات فراجا، ایجاد امنیت برای کسب معنویت مردم است.
نظری گفت: با گذشت شرایط کرونایی و بهبود نشانه‌های سلامت در میان مردم و حضور زائران در این استان، اقتصاد و اشتغال در سایه امنیت شرایط بهتری دارد و اقدامات عمرانی و زیر ساختی نیز در سایه امنیت در شهر ها و روستاها فراهم می‌شود و متولی اصلی امنیت در جامعه نیز بر عهده فراجا است.
وی افزود: مردم هم در تامین امنیت شریک هستند ولی مدیریت آن بر عهده فراجا است زیرا مردم در هر عرصه که ایجاد شود، خودشان از نظام دفاع می‌کنند و باید از این ظرفیت بزرگ برای حل مشکلات استفاده کرد.
نظری اضافه کرد: دشمنان در مقابل ما نمی‌توانند کاری انجام دهند زیرا افق نگاه ما بلند است و آنها فقط ظاهر دارند و از درون تهی هستند. از سوی دیگر ، وجه مشترک ما و دشمن ، مردم هستند و آنها می‌خواهند رابطه مردم را با نظام مقدس اسلامی با عملیات فریب و کار رسانه ای خراب کنند، بر همین اساس جایی که دشمن نتواند مردم را با خود همراه کند امکان پیروزی ندارد و علت موفقیت ما، همراهی مردم با نظام بر اساس بصیرت و اعتقاد است.
در پایان این مراسم استاندار خراسان رضوی از فرماندهی و تنی چند از فرماندهان انتظامی استان، تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار