استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: بازگشت واحد‌های نیمه تعطیل و راکد به چرخه اقتصادی عامل کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه از نرخ ۱۴ درصد در تابستان سال ۱۴۰۰ به ۱۳.۶ درصد در تابستان امسال بوده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 24 October 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه بهمن امیری مقدم در جلسه قرارگاه جهادی بیانیه گام دوم انقلاب با بیان اینکه استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های بسیاری است که به شکل مطلوب از آن استفاده نشده، اظهار کرد: پیش از این کرمانشاه را به عنوان قطب گردشگری، دامپروری، علم، ورزش، فرهنگ و... می‌شناختند، اما به دلیل عدم مطالبه‌گری مردم از مدیران و مسئولین استانی این موقعیت از استان سلب شده که با تلاش و مطالبه‌گری می‌توانیم این جایگاه را به استان بازگردانیم.

وی مهمترین دغدغه در استان را ایجاد اشتغال پایدار دانست و افزود: اشتغال پایدار با فرهنگ‌سازی باید احیا و ترمیم شود برای ایجاد اشتغال و کسب درآمد در استان، کشاورزان حق اجاره دادن اراضی کشاورزی خود را به کشاورزان دیگر استان‌ها ندارند و در صورت تخلف کلیه خدمات ارائه شده از آن‌ها سلب می‌شود.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: تعطیلی پنجشنبه‌ها در حال بررسی است و در صورت اجرایی شدن باید این روز به گردشگری خانواده‌ها اختصاص پیدا کند.

وی یادآور شد: بازگشت واحد‌های نیمه تعطیل و راکد به چرخه اقتصادی و توسعه کارخانجات از عوامل کاهش نرخ بیکاری در استان از نرخ ۱۴ درصد در تابستان سال ۱۴۰۰ به ۱۳.۶ درصد در تابستان امسال بوده است.

امیری مقدم تاکید کرد: منتظر ارائه نظرات و پیشنهادات تمامی اعضای قرارگاه جهادی بیانیه گام دوم انقلاب در جهت رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف هستیم و از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار