مدیر فرهنگ سرای خانواده از برگزاری سومین دوره باشگاه اجتماعی همسران مشهدی "باهم" با حضور ۶هزار زوج جوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 22 October 2022

به گزارش تابناک رضوی، عباس نظافت با بیان این مطلب اظهار کرد: با عنایت به مشکلات زوجین پس از ازدواج و افزایش آمار طلاق در جامعه، لزوم برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره بیش از پیش نمود پیدا کرده و لذا بحث تحکیم بنیان خانواده، به یکی از اولویت های اصلی ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و در فرهنگ سرای خانواده تبدیل شد. بر همین اساس طرح باشگاه اجتماعی همسران جوان را در مشهد راه اندازی کردیم که طی این دوره، زوج های جوان مجموعه مشاوره های گروهی و فردی را توسط اساتید مجرب این حوزه دریافت کرده و تلاش شده است تا در این دوره ها به اصلی ترین موضوعات مورد اختلاف در میان زوج ها که براساس پژوهش‌های میدانی بدست آمده، پرداخته شود.

دو دوره اول این طرح در سال ۹۵و۹۶ و پس از یک وقفه ۴ساله مجدد برای زوج هایی جوان ۱۴۰۰ برای سومین دوره در حال برگزاری است. در اولین دوره ۳هزار زوج یعنی ۶ هزار نفر و در دوره دوم ۶ هزار زوج و در این دوره نیز ۶ هزار زوج یعنی ۱۲ هزار نفر به این باشگاه پیوسته و از آموزش‌ها و جلسات مشاوره ای ما استفاده می کنند.

در این برنامه که اولین همایش از این دوره بود، زوجین از مشاوره استاد حورایی با موضوع بنیان های روانی زن و مرد استفاده کردند و در ادامه، برنامه های گروهی و اردوهای دیگری نیز تدارک دیده شده که اعضای باشگاه از آن استفاده خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار