کد خبر: ۱۰۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 07 October 2015
به گزارش تابناک ایلام از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی شامگاه سه شنبه در دیدار فرماندهان و مسوولان انتظامی و مرزبانی این استان اظهار کرد: نیروی انتظامی کارآمدترین نهاد در برقراری امنیت است و امنیت پایداری که امروز در استان ایلام وجود دارد، مرهون حضور مقتدرانه نیروهای ناجا است.
وی افزود: نیروی انتظامی، مردمی ترین تشکیلات امنیتی کشور است و مردم با اعتمادی که به این نیرو دارند در کمال آسایش زندگی کرده و قدردان زحمات سبزپوشان انتظامی هستند.
لطفی به موضوع اربعین و تردد صدها هزار زائر حسینی از مرز مهران اشاره کرد و یادآور شد: توفیق مضاعفی که امروز برای نیروی انتظامی در استان حاصل شده خدمتگذاری به زائران عتبات عالیات در طول سال و ایام اربعین است.
وی تاکید کرد: استان ایلام با وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور بحران زده عراق از امن ترین مسیرها برای سفر عتبات عالیات است.
وی با تاکید بر اینکه بخش بزرگی از خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در استان ایلام بر دوش نیروی انتظامی است، گفت: با وجود کمبود زیرساخت ها، اما تلاش پلیس در تامین نظم و امنیت قابل تقدیر است.
امام جمعه ایلام افزود: با اقتداری که نیروی انتظامی و مرزبانی در 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در داخل استان و مرزهای استان دارند راه نفوذ بر تحرکات گروه های تکفیری و تروریستی بسته شده و این گروه ها در این مرز هیچ کارایی ندارند و خودشان نیز به این نتیجه رسیده اند.

*** کسب رضایت مندی مردم ، اقتدار پلیس را به دنبال خواهد داشت
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار گفت: اگر بتوانیم رضایت مندی مردم را در همه امور کسب کنیم هم پلیسی مقتدر خواهیم بود و هم اینکه شعار همدلی و همزبانی را محقق کرده ایم.
سردار علی دولتی با اشاره به میزبانی استان ایلام از زائران عتبات عالیات افزود: خدماتی که پلیس این استان مرزنشین به میلیون ها زائر حسینی در اربعین سال گذشته ارایه داد، نشان دهنده مردمی بودن پلیس و اقتدار و کار آمدی نیروی انتظامی است.
وی با تاکید بر بی کفایتی آل سعود در امور حج نیز یادآور شد: تأمین امنیت میلیون ها زائر حسینی توسط نیروی انتظامی و ارایه خدمات به آنها با وجود مشکلات فراوان، با بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود در ارایه خدمات به حجاج قابل مقایسه نیست.
سردار دولتی وضیعت امنیت را در استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پلیس استان در ارزیابی که اردیبهشت ماه امسال توسط بازرسان ناجا صورت گرفت، در حوزه های مختلف از جمله کسب رضایت مندی مردم و تعالی رفتار کارکنان رتبه پنجم کشور را کسب کرد.
11 تا 17 مهر بعنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار