مدیر دامپزشکی دهلران:
مدیر دامپزشکی دهلران گفت: ۵۱۴ کیلوگرم مواد لبنی و گوشت فاسد در ۶ ماهه ابتدای سال جاری در این شهرستان، ضبط و معدوم شده است.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 23 October 2022

به گزارش تابناک ایلام ایوب دارابی با اشاره به چهار هزار و ۲۵۱ مورد بازدید از اماکن عرضه گوشت و فرآورده های خام دامی در ۶ ماهه اول سال جاری گفت:۵۱۴ کیلوگرم مواد لبنی، تخم مرغ؛ گوشت مرغ، گوشت ماهی وگوشت قرمز در این بازدیدها ضبط و معدوم شد.

وی نظارت بر کشتار سه هزار و ۴۹۵ راس دام سبک و سنگین و تولید ۲۴۲ هزار و ۷۴۵ کیلو گرم گوشت قرمز را از دیگر اقدامات شبکه دامپزشکی این شهرستان برشمرد و افزود: همچنین در این مدت ۳۶ مورد پرونده متخلفین بهداشتی به مراجع قضایی ارسال گردید.

مدیر شبکه دامپزشکی دهلران نظارت بر تولید ۶۰۲ هزار و ۷۰۰ قطعه مرغ گوشتی، تولید ۳۹۹ تن شیر خام و تولید ۷۵هزار قطعه ماهی در شهرستان را یادآور و گفت: صدور گواهی برای یکهزار و ۹۶۱ راس دام در حوزه شهرستان جهت حمل به مقصد استان های قم، کردستان و شهرستانهای استان و نظارت بر جوجه ریزی واحدهای پرورش مرغ گوشتی به تعداد یک میلیون و ۵۶ هزار و ۲۶۰ قطعه جوجه یک روزه نیز در این مدت انجام شد.

دارابی گفت: واکسیناسیون ۶۰۰ هزار نوبت سردام علیه بیماری های آبله گوسفند و بز، تب مالت، تب برفکی، هاری، طاعون نشخوار کنندگان کوچک (PPR )، آنتروتوکسمی، قانقاریا، آگالاکسی و لمپی اسکین گاوی نیز در این مدت انجام گرفت./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار